پرینت و اسکن سه بعدی

در شرکت دیاکو پرینت سه بعدی در کیفیت ها ، رنگ ها و جنس های متفاوت ، مطابق با نظر مشتریان گرامی انجام می شود . برای تخمین قیمت و سفارش کافی است فایل سه بعدی طرح مورد نظر خود را از قسمت سفارش در منوی اصلی برای ما آپلود کنید تا مسئولین ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و برای ارائه ی بهتر خدمات به شما مشتری گرامی مشاوره دهند.

 

پرینت و اسکن سه بعدی

انجام اسکن سه بعدی نیز یکی دیگر از خدمات این شرکت می باشد.شما می توانید تندیسی از خود و عزیزانتان را در لحظات به یاد ماندنی زندگیان به یادگار داشته باشید. ما می توانیم اسکن سه بعدی چهره ، نیم تنه یا تمام قد از شما را تهیه کرده و در صورت سفارش آن را پرینت کنیم تا تندیسی بی نظیر برای شما به یادگار بماند.

پرینت و اسکن سه بعدی

پرینت سه بعدی چهره

 

پرینت و اسکن سه بعدی

پرینت سه بعدی تمام قد

 

[slideshow_deploy id=’60’]

در شرکت دیاکو پرینت سه بعدی در کیفیت ها ، رنگ ها و جنس های متفاوت ، مطابق با نظر مشتریان گرامی انجام می شود . برای تخمین قیمت و سفارش کافی است فایل سه بعدی طرح مورد نظر خود را از قسمت سفارش در منوی اصلی برای ماا آپلود کنید تا مسئولین ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و برای ارائه ی بهتر خدمات به شما مشتری گرامی مشاورهه دهند.در شرکت دیاکو پرینت سه بعدی در کیفیت ها ، رنگ ها و جنس های متفاوت ، مطابق با نظر مشتریان گرامی انجام می شود . برای تخمین قیمت و سفارش کافی است فایل سه بعدی طرح مورد نظر خود را از قسمت سفارش در منوی اصلی برای ماا آپلود کنید تا مسئولین ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و برای ارائه ی بهتر خدمات به شما مشتری گرامی مشاورهه دهند. در شرکت دیاکو پرینت سه بعدی در کیفیت ها ، رنگ ها و جنس های متفاوت ، مطابق با نظر مشتریان گرامی انجام می شود . برای تخمین قیمت و سفارش کافی است فایل سه بعدی طرح مورد نظر خود را از قسمت سفارش در منوی اصلی برای ماا آپلود کنید تا مسئولین ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و برای ارائه ی بهتر خدمات به شما مشتری گرامی مشاورهه دهند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *