ما در شرکت دانش بنیان دیاکو، تولید کننده برتر پرینتر سه بعدی صنعتی برای گسترش واحد تولید و خدمات، پذیرای همکارانی علاقه مند و با انرژی در رده های زیر هستیم.

***مدیر تولید : دو نفر از بین دوستانی که توانایی این رده شغلی را دارند یا در رشته های مکانیک، برق، صنایع و …) تحصیل کرده اند. برای آقایان پایان خدمت الزامیست. حقوق قابل مذاکره.

***همکار تولید: واحد تولید دستگاه پرینتر سه بعدی. سه نفر از بین دوستانی که این توانایی را دارند یا در رشته های مکانیک، مکاترونیک ، رشته های فنی یا برق تحصیل کرده اند. ( جزئیات کار به طور کامل آموزش داده خواهد شد.)

***همکار خدمات: جهت ارائه خدمات پرینت سه بعدی، طراحی سه بعدی و کار با نرم افزار های اسلایسر. دو نفر از بین دوستانی که این توانایی ها را دارند یا در رشته های مرتبط تحصیل کرده اند.

مزایا: آموزش کامل کار. محیطی سالم، حرفه ای و با پرستیژ. حقوق 7.5 تا 10.5 میلیون تومان. بیمه. مزایا. پاداش و پورسانت های همکاری در فروش. تایم استراحت و تعامل. برنامه های جمعی. تسهیلات نظام وظیفه دانش بنیان.
معایب: کلی چیز برای یاد گرفتن اینجا هست!!!!

در صورتی که سوالی داشتید با شماره زیر تماس بگیرید یا در تگرام و واتس اپ پیام دهید:

09383067434

ایمیل: [email protected]

**** در صورتی که فایل رزومه کاملی دارید به غیر از موارد (ضروری) دار میتوانید فقط در صفحه اخر رزومه خودتون را آپلود کنید.