پرینت سقف سه بعدی در هند

پرینت سقف سه بعدی در هند – پرینتر سه بعدی نجف آباد

پرینت سقف سه بعدی در هند

پرینت سقف سه بعدی در هند مورد استفاده مهندسین قرار گرفت. پرینت سقف سه بعدی در هند  ازمس در پشت بام temple انجام شد. در حالی که پلاستیک هایی نظیر PLA و ABS همیشه در جهان پرینت سه بعدی جایگاه بزرگی خواهند داشت، فلز در طول سال های اخیر توجه فراوانی را به خود جلب کرده است، زیرا پرینت سه بعدی همچنان فراتر از نمونه اولیه طراحی شده است – ابزار ساخته شده از فولاد، تیتانیوم، و کاربردهای آن در هوا فضا (آلومینیوم) . علاوه بر این، در حال مشاهده بیشتر نوآوری ها و آزمایش های دیگر فلزات، مانند برنز و مس است که بیشترین فلز واکنشی است هستیم .

پرینت سقف سه بعدی در هند

پرینت سقف سه بعدی در هند

به لطف پرینت سه بعدی، این فلزات سنتی بیشتر در یک پروژه منحصر به فرد به کار برده شدند – به روز کردن سقف معابد در هند.

Nelesh، یک مهندس مکانیک که بر روی پرینت سقف سه بعدی در هند سقف سه بعدی با Govardhan Metals در منگالورو کار می کند، “من نمی گویم که هنرمندان برجسته عصر گذشته کم نیستند، اما در زمان های مدرن، ما به زمان محدودی نیاز داریم که همان جایی است که تکنولوژی وارد آن می شود.”

مواد مورد استفاده در معابد

مواد مانند برنز، مس، طلا، نقره و سنگ به طور معمول در این معابد استفاده می شود، زیرا آنها طبیعت را در شکل خالص خود نشان می دهند. نزدیک به 240 معابد مانند معبد Siddivinayaka در بمبئی، در بسیاری از شهرهای هند، مانند منگالورو، مارگاو، پانجی، اودپی، کاناداپورا، هونووار، کومتا، انکولا، اضافهور و مادور، در حال ساخت هستند. و یا بازسازی، با صفحات مس پرینت شده سه بعدی.

پرینت سقف سه بعدی در هند

پرینت سقف سه بعدی در هند

Shivaprasad، یک مسنجر که متعلق به Govardhan Metalworks است، گفت: “این تکنیک جدید انقلابی معماری معبد است. وقتی که من روکش های قدیمی مس را روی سقف معابد 300 تا 400 سال پیش بررسی کردم، متوجه شدم که حکاکی یا کیفیت چسبندگی ندارند. آنها مانند تیرهای چوبی فرو می ریزند، که در طول سال های زیاد اجازه ورود آب را داده است. برخی از مدیران معبد آنها را با رنگ های مدرن و ضد پیری پوشانده اند که سایه ها را خسته کننده می کنند. “

ما اغلب تکنولوژی های سه بعدی را به کار می بریم که حفظ تاریخ باستانی و ساختمان های مهم و بناهای تاریخی، به ویژه در نقاط آسیب دیده جنگی جهان است. فن آوری های پیشرفته نیز برای جشن، حفظ و بازیابی و نمایش معابد در سراسر جهان استفاده می شود.

معابد به کار برده شده

“معماران معبد عصر جدید به مقامات و جوامع توصیه می کنند که چگونه زیبایی معابد را به آسانی برای طولانی مدت حفظ نمایند . یکی از معابدی که تحت پوشش قرار گرفته است معبد شانتادورگا در گوا است “، Vasudeva Acharya، معمار معبد. معبد ونکاتارامانا در شهر منگالورو و معبد  پادو تیراپاتی ونکتاراما در کارکالا را از روکش با طرح های مدرن در هنر مس انجام داده است. ”

پرینت سقف سه بعدی در هند نیز برای مدرن سازی مجسمه باهوبالی در ویندیاگیری مورد استفاده قرار گرفت. Mukuta Chatritriya، مجموعه ای از سه چتر، ساخته شده توسط تیم Shivaprasad از 28 قطعه از برنز، با کارهای تزئینی مسی است و با طلا پوشش داده شده.

“این یک طراحی سنتی است که در خانواده ما برای نسل های مختلف وجود داشت . آنها به طور کامل دست ساز هستند، “شیوپراساد توضیح داد. ” گاهی فقط برای اتمام کار، ما از ماشین های مدرن استفاده کرده ایم. در طی آخرین ماهامستاكبیشیكا در سال 2016، ما مشابه Mukuta Chatratriya را ساختیم، اما این همان چیزی نیست كه ما در سال جاری ساختیم – بزرگتر و سنگین تر است. ”

پرینت سقف سه بعدی در هند

پرینت سقف سه بعدی در هند

Mukuta Chatratriya   تیمی را بیش از چهار ماه برای ایجاد و وزن بیش از 1،250 کیلوگرم بکار گرفت. مجموعه ای از سه سایبان در کنار یکدیگر قرار دارد و ارتفاع آن تقریبا 60 فوت می باشد.

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *