تبدیل CNC به 3Dprinter

تبدیل CNC به 3Dprinter – پرینتر سه بعدی

تبدیل CNC  به  3Dprinter

شرکت تولیدی هیبرید که در لس آنجلس مستقر شده است که برای ا تبدیل CNC  به 3Dprinter ابزارهایی برای افزودن قابلیت های پرینت سه بعدی به دستگاه های (سی ان سی) ساخته است . این فن آوری های پرینت سه بعدی پیشرفته عبارتند از: Wire-Arc Additive Manufacturing و  Laser Metal Deposition و  Cold Spray .  تولید افزودنی بدون شک یکی از تکنولوژی های هیجان انگیز ساخت برای تولید کنندگان در تبدیل CNC  به  3Dprinter  است .

تبدیل CNC به 3Dprinter

تبدیل CNC به 3Dprinter

با این حال برای بسیاری از افراد  سرمایه گذاری در یک پرینترسه بعدی در سطح صنعتی غیر ممکن است .

هزینه ی تجهیزات پرینت حرفه ای سه بعدی هنوز مانده است . LA’s 3D-Hybrid یک راه حل جدید دارد که به جای فروش پرینترهای آماده ی  سه بعدی  شرکت تولیدی مجموعه ای از ابزارهای پرینتر سه بعدی را طراحی کرده که می تواند ماشین های ( سی ان سی) موجود مشتری را برای  تبدیل CNC  به 3Dprinter به سیستم های تولید هیبرید با قابلیت پرینت سه بعدی تبدیل کند.

این شرکت حتی سه ابزار منحصر به فرد را برای تهیه ی سه فرآیند پرینتی جداگانه سه بعدی ساخته است که عبارتند از: Wire-Arc Additive Manufacturing و  Laser Metal Deposition و  Cold Spray.  بین این فن آوری ها (3D-Hybrid) می گوید که می تواند تقریبا هر آلیاژ را برای هر برنامه ی پرینت سه بعدی پردازش کند.

قیمت پایه قطعات

در حالی که این ابزارها هنوز ارزان نیستند  قیمت پایه آنها 50.000 دلار است که می تواند دستگاه های تولیدی موجود را نمایان سازد و باعث می شود تولید کنندگان بتوانند به پرینت سه بعدی برسند.   علاوه بر این کاربران قابلیت های ماشینکاری ( سی ان سی) خود را حفظ می کنند و به آنها توانایی های تولید افزایشی و کم هزینه ای را می دهند.

قطعات پرینت سه بعدی به شکل خالص نزدیک هستند و سپس آنها را با ابزارهای ( سی ان سی) ماشینکاری می کنند  تولید کنندگان می توانند قطعات را برای  تبدیل CNC  به  3Dprinter  با هزینه ی کم و در زمان کمتری تولید کنند . (3D-Hybrid) که در انتظار ثبت اختراعات برای فناوری های خودش است  می گوید : تنها سازنده ی ابزار ترکیبی تولید کننده تکنولوژی های مختلف رسوب فلز  تقریبا برای هر دستگاه (سی ان سی ) است.

 

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *