کارخانه ی جادویی آبنبات

کارخانه ی جادویی آبنبات – پرینتر سه بعدی

کارخانه ی جادویی آبنبات

3D Printed Candy Gummy  کارخانه ای جادویی آبنبات اعلام شده است. در حال حاضر، جهان به این واقعیت پی برده است که پرینت سه بعدی در کارخانه ی جادویی آبنبات است و اینجاست که می ماند. در حالی که مطمئنا هنوز کسانی هستند که این سؤال را می پرسند : “برای پرینت سه بعدی چه استفاده می شود؟” یک جستجوی ساده گوگل، پاسخ های فراوانی را به آن پرسش می دهد. نوآوران امروز دیگر به دنبال روش ساخت اشیاء 3D نیستند، بلکه ساخت آبنبات های سه بعدی است که پتانسیل هایی را که این پرینتر ها می توانند ارائه دهند و کارخانه ی جادویی آبنبات گسترش دهند.

در حالی که بعضی افراد معتقدند که صنعت مد در بازار بزرگ سه بعدی برای بهره مندی از مزایای این تکنولوژی است، احتمالا سایر افراد صنعت غذایی را در کنار آن قرار می دهند. در طی دو سال گذشته ، چندین پرینتر سه بعدی را معرفی شده است که قابلیت چاپ آن را در غذا فراهم می کند. همچنین افزودنیهای اکسترودر وجود دارد که عملا هر پرینتر 3 بعدی FDM / FFF را به یک پرینتر غذایی تبدیل می کند.

یک شرکت آلمانی که به نام Katjes نامگذاری شده است، خود را به عنوان یک سازنده آبنبات بسیار موفق معرفی کرده است، اکنون تصمیم گرفته است تا اولین پرینتر سه بعدی جهان برای آبنبات “آدامس” را به دست بیاورد. هر کس با خرس های خشن، جادوگرها و خرگوش آشنا است، اما آیا می تواند این کار را خوب انجام دهد ؟ آیا میتوانید آب نبات های بسیار شیک خود را در شکل، طعم و اندازه مورد نظر خود ایجاد کنید؟ باستین فاسین، مدیر عامل شرکت Katjes  قطعا چنین تصور کرده است.

شراکت با ملیسا

خیلی اوقات، اسنوور تصمیم گرفت که با همکاری  به نام ملیسا ، که یک کارآفرین و بنیانگذار یک نام تجاری با نام تجاری شیرینی آلی با نام “Goody Stuff” است، تیم خود را معرفی کند. آنها برای ساخت یک پرینتر سه بعدی بر خلاف آنچه که قبلا دیده ایم، به نام «کارخانه آب نبات جادویی» شرکت کردند. از بیرون به نظر می رسد کارخانه ی جادویی آبنبات یک پرینتر فانتزی FDM / FFF است، اما زمانی که نزدیک می شوید متوجه می شوید که این دستگاه پلاستیک پرینت نمی کند.

در عوض،  آب نبات آدامس این کار را جذاب می کند .

در واقع، Snover می گوید که این اولین پرینترغذایی مصرف کننده است که به بازار مصرف عرضه شده است.

پرینتر اجازه می دهد تا مصرف کنندگان  قبل از فشار دادن دکمه “پرینت” از رابط کاربری بصری مبتنی بر اپل به منظور سفارشی کردن آب نبات خود استفاده نمایند. پس از پرینت، تماشای دستگاه ساخت یک قطعه آب نبات شگفت انگیز است. ساخت یک قطعه 3 بعدی از یک لایه آب نبات در یک زمان تعین شده که حدود 5 دقیقه طول می کشد تا 10 گرم آن را پرینت کنید.

سلامت آبنبات هاب پرینت شده

اسنوور مدافع آب نبات های طبیعی بوده و در حالی که دقیقا فکر نمی کند که آب نبات هایی که از پرینتر او می آید به هیچ وجه سالم به نظر برسد، او معتقد است که اگر بیش از حد مصرف شود، درمان بسیار ویژه ای است.

اسنوور گفت: “شیرینی ها چیزی ویژه ای هستند.”

“این آب نبات پرینتی لذت [برای خوردن] است. من نمی گویم که شما باید برای صبحانه بخورید، هرچند که آنها را برای صبحانه بخورید. مردم مسئولیت بدن خود را دارند، و مسئولیت هایی را نسبت به فرزندان خود دارند، که معنای تعادل را می آموزند. ”

قیمت ها

قیمت یک آب نبات از کارخانه ی جادویی آبنبات فقط 5 یورو هزینه دارد .

آنها از لاکتوز، گلوتن و ژلاتین هستند و حاوی تقریبا هیچ آلرژی نیستند.

در همان زمان، آب نبات نیز کاملا گیاهی است. مواد تشکیل دهنده محرمانه هستند اما عمدتا شامل پکتین، شکر و عصاره میوه می باشند. در حال حاضر 10 طعم مختلف و 7 رنگ مختلف برای پرینت وجود دارد، اگرچه بیشتر در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. برخی از طعم های موجود شامل انبه، سیب و توت سیاه است و طعم های ترش را می توان بر اساس طعم مصرف هنگامی که به طرح ها می آید پرینت نمود. پرینتر در حال حاضر به مشتریان اجازه می دهد تا از 10 شکل مختلف ، که شامل قورباغه، هشت پا، کره ای و غیره هستند را انتخاب کند. همچنین یک گزینه برای ایجاد یک کارت تبریک میوه با شکوه، با نام، نامه و سایر گزینه های سفارشی در آن وجود دارد.

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند. میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *