ساخت ساعت با پرینتر سه بعدی

ساخت ساعت با پرینتر سه بعدی

,

ساخت ساعت با پرینتر سه بعدی

ساخت ساعت با پرینتر سه بعدی یک موضوع تکراری در معماری و طراحی سینگ کالسی می باشد که متولد هند است. پیشگام های او در ساخت ساعت با پرینتر سه بعدی عبارت است از Torlo ، ساعتی با موتور نوسانی ساده و ساخت ساعت Doodle  است. تمام تلاش برای اندازه گیری زمان به وسیله ی قعات پرینت شده ی سه بعدی است که با روش های منحصر به فردی را برای مکانیابی اندازه گیری ها کشف کرده است.

کالسی برای ساخت ساعت با پرینتر سه بعدی از ژاپن الهام گرفته است و از این رو پیوستن واژه ای ژاپنی به ساعت ها (Tokie ) به نام قطعه انجام می شود. هدف کلی نشان دادن دقیقه تا ساعت در یک چرخش 360 درجه از زمان بندی آنالوگ است که با یک چراغ LED نشانگر بازوها در هر لحظه ی خاص است.

برای تعادل بر روی یک پایه ی ثابت، هر بازو روی یک تکیه گاه حرکت میکند و توسط یک استپ موتور هدایت می شود.خطوط برقی از طریق مسیرهای مسی مخفی می شوند . در این حالت بازوها آزادی مورد نیاز برای حرکت در این شکل غیر معمول خود را دارند. قطعات پرینت شده سه بعدی بر روی یک دستگاه سفارشی دو رنگ  corey ساخته می شود.

زیبایی شناسی ساعت ها

زیبایی شناسی ساعت ها جالب است، اما رقابت ها هنوز هم کمی ترسناک است تا واقعا تاثیر گذار باشد.

این ساعت چالشی را برای خواندن پیدا کرده است ، اما این چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که چیزی را بازنویسی کنید که همه ما از سن نوجوانی استفاده می کنیم.

کار تحلیلی برای مغز ما مفید است و به چالش کشیدن زمان به صورت آنالوگ قطعا یک تلاش ارزشمند است.

سینگ از زمان و تصویر آن به پیشرفت ادامه می دهد و به وضوح نشان می دهد که تجدیدنظر ابزارهای اولیه می تواند یکی از چالش انگیزترین فعالیت های طراحی باشد.

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند. میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *