خدمات فروش پرینتر سه بعدی

راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

خدمات فروش پرینتر سه بعدی و نکاتی که باید بدانید

خدمات فروش پرینتر سه بعدی به معنای ارائه یک فناوری پیشرفته برای طراحی قطعات و لوازم خاص به صورت سه بعدی است. فناوری پرینتر سه بعدی، بسیاری از صنایع را با تغییرات و تحولات چشمگیری روبرو ساخته است. صنایع حساس هوا-فضا و صنایع نظامی در کنار صنایع تجهیزات پزشکی و اعضای مصنوعی، مهمترین موارد کاربرد یک پرینتر سه بعدی هستند.

اهمیت این فناوری به اندازه ای است که در چند دهه اخیر بسیار به آن پرداخته شده است. هم اکنون شاهد آن هستیم که انواع دستگاه های پرینتر سه بعدی با قابلیت های متفاوت برای طراحی های حرفه ای و پیشرفته در بازار وجود دارند.

 فروش پرینتر سه بعدی برای طراحی انواع مجسمه ها با ابعاد مختلف به عنوان نمونه اولیه، قالب های صنعتی . اعضای مصنوعی در دنیای پزشکی، طراحی مدل های هنری و معماری و ده ها کاربرد دیگر ارائه می شود. مشتریان خرید دستگاه های پرینتر سه بعدی متناسب با نیاز خود و بودجه مالی، یکی از آنها را تهیه می کنند.

 کاربردهای پرینترهای سه بعدی صرفاً به مدل‌های بالا ختم نمی‌شود؛ دنیای زیبا و شگفت انگیز طراحی طلا و جواهرات نیز با استفاده از طراحی قالب های جواهرات با پرینتر سه بعدی متحول شده است.

 اگر در بازار، اندکی درباره پرینترهای سه بعدی تحقیق کنید، قیمت‌ فروش پرینتر سه بعدی را با قیمت های حدود ۲۰۰ دلار تا بیشتر از چندین هزار دلار می توانید پیدا کنید. این پرینترها از نظر ابعاد و اندازه و قابلیت های عملکردی بسیار متنوع هستند. همچنین برخی از فناوری ها مانند سیستم پردازش دیجیتالی نور یا استفاده از مواد اولیه و عناوین دیگر در انواع پرینترهای سه بعدی با یکدیگر فرق دارند.

راهنمای خرید و فروش پرینتر سه بعدی برای کاربردهای مختلف

 هم در خرید و هم در فروش پرینتر سه بعدی توجه به یک سری از نکات بسیار اهمیت دارد. اگر مشتری خرید پیرینتر سه بعدی هستید به این نکات توجه کنید . حتی اگر در حوزه فروش انواع پرینترهای سه بعدی فعالیت می کنید . به نکات زیر به گونه ای نگاه کنید تا بتوانید از آنها برای مشاوره دادن به مشتریان خود بهره بگیرید.

 نکته اول در خرید پرینتر سه بعدی: چه چیزی را می خواهید با پرینتر سه بعدی طراحی کنید؟

 به عنوان اولین نکته در خرید و فروش پرینتر سه بعدی مشخص کنید که قرار است چه چیزی را با پرینتر طراحی کنید. انواع پرینترهای سه بعدی برای کارهای طراحی معماری و هنری با پرینترهایی که برای طراحی قطعات صنعتی به کار می ‌روند متفاوت اند.

همچنین باید مشخص کنید که چند بار در طول روز قرار است با پرینتر ۳ بعدی کار کنید. به این ترتیب، حجم روزانه کار با پرینتر یا کار کردن با پرینتر سه بعدی در طول یک هفته یا یک ماه مشخص می شود. بر اساس قابلیت ‌های پرینتر، شما می توانید بودجه لازم را اختصاص دهید و دستگاه مورد نظر را پیدا کنید.

 نکته دوم در خرید پرینتر سه بعدی : مدل پرینتر سه بعدی شما چگونه باید باشد؟

 دومین نکته بسیار مهم در خرید و فروش پرینتر سه بعدی با کارایی فوق العاده این است که مشخص کنید مدل پرینتر شما باید چگونه باشد. برخی ازپرینترهای سه بعدی از مواد پلیمری به صورت رشته ای .به عنوان مواد اولیه برای پرینت سه بعدی استفاده می کنند. برخی دیگر از پرینترهای سه بعدی از انواع رزین مایع به عنوان مواد اولیه بهره می برند. مواد اولیه مصرفی در برخی دیگر از پرینترهای سه بعدی، پودرهای مخصوص است . که به جای رزین یا پلیمر باید استفاده شود.

هنگام خرید و فروش پرینتر سه بعدی بسیار اهمیت دارد که مواد اولیه برای به کار گیری در پرینت سه بعدی چه چیزهایی هستند و آیا در بازار وجود دارند یا خیر!

 نکته سوم در خرید پرینتر سه بعدی:  کیفیت پرینتر سه بعدی و ایمنی دستگاه اهمیت دارد

 سومین نکته برای خرید و فروش پرینتر سه بعدی توجه به دو عامل کیفیت پرینتر و ایمنی دستگاه است. کیفیت دستگاه مشخص می‌کند که در طول کارکرد پرینتر آیا تمام قطعات به درستی وظایف خود را انجام می دهند یا خیر . آیا دمای دستگاه پس از مدت زمان خاص، بیش از حد افزایش دارد یا خیر.

  عامل مهم دیگر در این حالت، ایمنی پرینتر ۳ بعدی می باشد. اگر دستگاه استاندارد و با کیفیت را خریداری کنید هنگام کار کردن پرینتر سه بعدی، نازل دستگاه یا صفحه پرینتر به اندازه معمول گرم می شود .که پس از پایان کار، به سرعت خنک خواهد شد. در این مورد با فروشنده صحبت کنید و مطمئن شوید که خدمات گارانتی و ضمانت پرینتر سه بعدی را به شما می دهد.

 نکته چهارم در خرید پرینتر سه بعدی: رزولوشن یا قدرت تفکیک پرینتر سه بعدی چقدر است؟

 یکی از پارامترهایی که هنگام خرید و فروش پرینتر سه بعدی باید به آن توجه کنید، رزولوشن پرینتر است. این فاکتور فیزیکی مشخص می ‌کند که پرینتر سه بعدی، عملیات پرینتر را با چه مقدار وضوح انجام می دهد.

 بسیاری از پرینترهای سه بعدی، رزولوشن در اندازه میکرون دارند و در برخی دستگاه ها این عدد اندکی بالاتر است. هر چه رزولوشن کمتر باشد . یعنی قدرت تفکیک دستگاه بالاتر می باشد و پرینتر سه بعدی، دقیق تر کار می کند . برخی از انواع پرینترهای سه بعدی دارای دقتی به اندازه پرتوهای لیزر هستند

سخن پایانی

 خرید و فروش پرینتر سه بعدی همانند خرید و فروش سایر دستگاه‌های الکترونیکی، دیجیتالی و تجهیزات صنعتی بسیار اهمیت دارد . هنگامی که برای خرید پرینتر سه بعدی مراجعه می کنید . مسائلی نظیر هدف استفاده از پرینتر، مواد اولیه برای مصرف در پرینتر سه بعدی و قیمت پرینتر سه بعدی اهمیت دارند.

 پرکاربردترین انواع پرینترهای سه بعدی از رشته های پلیمری فیلامنت با رنگ های متنوع به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند. این فیلامنت ها معمولاً از جنس پلیمر آکریلونیتریل بوتادین استایرن می باشند.

 خرید و فروش پرینتر سه بعدی برای کارهای معماری و هنری با انواع پرینترهای سه بعدی برای کارهای صنعتی و قطعات دقیق به خصوص در خودروسازی و هوافضا متفاوت است. پرینترهایی که برای صنایع هوا-فضا به کار می‌روند باید رزولوشن فوق‌العاده بالایی داشته باشند تا بتوانند قطعات را با دقت بالا تولید کنند.

 برای خرید و فروش پرینتر سه بعدی بهتر است بهترین شرکت تولید کننده پرینترهای سه بعدی را پیدا کنید. در اختیار داشتن یک سیستم پشتیبان مشتری یا استفاده از خدمات مشاوره خرید انواع پرینتر سه بعدی . مهمترین ویژگی های شرکت های فعال در این حوزه است. سعی کنید پرینترهای سه بعدی را متناسب با نیاز خود خریداری کنید و از هزینه اضافی خودداری نمایید.

 خرید کردن از تولیدکننده پرینتر ۳ بعدی این مزیت را برای شما دارد . که می‌توانید خدمات گارانتی دستگاه تعمیرات و نگهداری آن را هم از تکنسین های با تجربه آن دریافت کنید.

لینک منبع:

جهت مشاهده منبع مقاله اینجا کلیک کنید.

طرز کار پرینترهای سه بعدی – پرینترهای سه بعدی فیلامنتی

https://www.tomshardware.com/reviews/3d-printer-buying-guide,6335.html
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *