اسکنرهای سه بعدی
,

اسکنرهای سه بعدی Eora 3D

اسکنرهای سه بعدی Eora 3D

تا به امروز در مورد پرینترهای سه بعدی و نحوه ی عملکرد و کاربرد آنها بسیار شنیده ایم اما در ارتباط با اسکنرهای سه بعدی شنیده های زیادی نیست. در تاریخ 19 ماه جاری میلادی اسکنرهای سه بعدی Eora 3D پروژه ی جدیدی را در کیک استارتر (شرکتی آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه استقبال می‌کند) رونمایی نمود.این پروژه با استقبال بسیار بالایی روبرو شد که توانست در مدت کوتاهی تا دو برابر مبلغ اعلام شده برای پروژه را بدست آورد .

این در حالی است که تا زمان پایان وبسایت کیک استارتر هنوز 28 روز مانده است.

اسکنرهای سه بعدی

                  اسکنرهای سه بعدی

 

این اسکنرهای سه بعدی از طریق سخت افزار خود به هر تلفن اندروید از مدل اندرویدهای 5 به بالا و همچنین گوشی های آیفون مدل 5 به بالا متصل شده و به اسکنر های قوی و دقیقی تبدیل می شود که قادر است از فاصله ی 1 متری اشیای کوچیک را اسکن نماید و اسکن بسیار دقیقی به شما ارائه دهد.این اسکنرها از یک لیزر سبز رنگ 520 نانو متری برای اسکن کردن اشیاء استفاده میکند که از اولین نوع خود است و از این لیزر سبز رنگ به جای لیزر پرتوهای قرمز رنگ استفاده می شود.

کیفیت اسکن

این اسکنرهای سه بعدی با توجه به قدرت سخت افزاری و دوربین گوشی همراه شما نتیجه را ارائه میدهد .

به این معنا که هر چه قدرت سخت افزاری گوشی شما بالاتر باشد و دوربین بهتری داشته باشد مسلما بهترین نتیجه را به شما خواهد داد. در ضمن لیزرهای سبز رنگ این دستگاه از خاصیت های منحصر به فرد اسکنرها به حساب می آید زیرا سنسور دوربین های تلفن های همراه بیشترین حساسیت را به این رنگ سبز دارند

این قابلیت استفاده از نور سبز باعث بهتر و دقیق شدن اسکن از سطح کار می شود.

 

تماس با ما:

در صورت تمایل به پرینت قطعه ، برای تعیین دقیق قیمت باید درخواست خود را همراه با فایل سه بعدی مورد نظر به ایمیل شرکت ( [email protected] ) ارسال نمایید یا با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *