پرینتر سه بعدی InssTek

پرینتر سه بعدی InssTek – پرینتر سه بعدی اصفهان

پرینتر سه بعدی InssTek

InssTek  ارائه دهنده پرینتر مخصوص سه بعدی برای تحقیقات متالورژی (وابسته به فن استخراج و ذوب فلزات ) می باشد. InssTek برای Direct Metal Tooling یا DMT، تکنولوژی پرینت سه بعدی شناخته می شود، که نوعی رسوبی انرژی هدایت شده است. پودر فلزی به طور مداوم به یک پرینتر سه بعدی مجهز شده که توسط یک لیزر با قدرت بالا ذوب می شود و پس از آن مجددا به حالت جامد تبدیل می شود.پرینتر سه بعدی InssTek این اجازه می دهد تا برای پرینت سه بعدی از قطعات پیچیده و همچنین می تواند برای تعمیر محصولات آسیب دیده حتی بدون فایل اصلی CAD استفاده شود و به خواص مکانیکی عالی کمک می کند.

پرینترهای سه بعدی InssTek برای تولید و تعمیر و در یک مورد اخیر، علم مواد استفاده می شود. این شرکت با ما به اشتراک می گذارد که پرینتر سه بعدی  MX-450 آن به تازگی به موسسه تحقیقاتی فلزی مشهور در آلمان منتقل شده است و به طور خاص برای پرینت سه بعدی آلیاژهای فلز آزمایشی در تحقیقات متالورژی طراحی شده است. این مجهز به لیزر فیبر 1000 وات Ytterbium است. طول موج کوتاه آن، همراه با کنترل بازخورد حلقه بسته InssTek، که میزان قدرت لیزری را تا 200 بار در ثانیه برای نظارت بر شرایط استخر ذوب تنظیم می کند، امکان پرینت سه بعدی ساختار کاملا یکسان را فراهم می کند.

پرینتر سه بعدی InssTek

پرینتر سه بعدی InssTek

ساختار دستگاه

MX-450 دارای سیستم بهداشتی مهر و موم شده با یک سیستم تصفیه ی مجتمع گاز، اطمینان از فضای گاز کنترل شده با دمای اکسیژن باقی مانده از 10 ppm و امکان استفاده از پودرهای فلزی حتی واکنش پذیر و بالقوه خطرناک مانند نیکل خالص است. همچنین دارای یک جدول 180 درجه چرخش است که اجازه می دهد برای پرینت سه بعدی ساختار پیچیده بدون هیچ گونه قطر جدول ∅320 میلیمتر با حداکثر بار افقی 150 میلیمتر و یک صفحه سرامیکی یکپارچه، گرمایش که تا 800 درجه سانتیگراد می رسد.

این چاپگر مخصوص سه بعدی همچنین دارای یک سیستم تغذیه پودر با چهار قوطی پودر است. هر یک به راحتی می تواند برداشته شود، تا 3 کیلوگرم پودر پر شود و سپس مجددا پیوست شود. شامل میله های دوز خوب است که می تواند جریان پودر را به صورت جداگانه با دقت 0.1 g / min. برای هر قیف، به صورت جداگانه  کنترل کند. بنابراین، چهار پودر مختلف را می توان به قوطی ها تغذیه و مخلوط کرد تا یک آلیاژ جدید ایجاد شود. نسبت های مخلوط حتی در طول عملیات در حال اجرا تغییر می کنند.

پرینتر سه بعدی InssTek

پرینتر سه بعدی InssTek

جریان های مختلف پودر قبل از جریان از طریق نازل و به استخر ذوب، کاملا مخلوط شده در دو اتاق مخلوط می شوند. یک کنسرو کوچک در استخر ذوب، تضمین می کند که همه چیز به خوبی ترکیب شده است، که برای آزمون ها بسیار مهم است.

MX-450 برای استفاده از انواع پودرهای فلزی، از جمله تیتانیوم، نیکل، آلومینیوم و آهن طراحی شده است. این بهترین مناسب برای پودر کروی شکل با اندازه دانه بین 45 و 150 میکرون است.

محل ساخت

InssTek در کره جنوبی مستقر است و خدمات تولیدی، بازسازی و تعمیرات را همراه با چند چاپگر سه بعدی مجهز به تکنولوژی DMT ارائه می دهد. علاوه بر مدل های معمول پرینتر سه بعدی، آن نیز پرینترهای  سفارشی سه بعدی  را برای برنامه های خاص ارائه می دهد.

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *