پرینت سه بعدی پزشکی

پرینت سه بعدی پزشکی – پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی پزشکی

پرینترهای سه بعدی خدمات جدیدی را برای پرینت آناتومیک سه بعدی ارائه می دهند. سیستم های سه بعدی عمیقا در صنایع پزشکی مشارکت دارند و از تکنولوژی سه بعدی برای تغییر و نجات جان انسان ها استفاده می کنند، مانند برنامه ریزی مجازی جراحی یا ایمپلنتهای سه بعدی پرینت شده ، مدل های پرینت سه بعدی پزشکی برای جراحی و … . در حال حاضر این شرکت تخصص پزشکی مدل خود را با سرویس جدید مدل های آناتومی Demand On Demand ارائه می دهد. این سرویس به متخصصان پزشکی اجازه می دهد تا الگوهای آناتومی پرینت سه بعدی پزشکی خود را از پرونده های پزشکی خودشان سفارش دهند تا آنها بتوانند طرح های جراحی بهتری داشته باشند و بیماران یا کارآموزان را از این طریق آموزش دهند.

پرینت سه بعدی پزشکی

پرینت سه بعدی پزشکی

سیستم های سه بعدی همچنین یک اتصال بین نرم افزار D2P و وب سایت آناتومی مدل On Demand Anatomical Models  ایجاد کرده است، بنابراین متخصصان پزشکی می توانند به سرعت و به آسانی مدل های سه بعدی را از داده های تصویربرداری پزشکی خود بسازند D2P . در حال حاضر دارای یک ماژول برای Volume VR است، به کاربر اجازه می دهد اسکن بیمار را به محیط واقعیت مجازی بدون هیچگونه پیش پردازش داده ها آپلود و راه اندازی کند. به روز رسانی های اضافی شامل گزینه های ایجاد بهترمش، وارد کردن و هم ترازی فایل مش خارجی به اسکن بیمار و نسل سوم PDF است.

پرینت سه بعدی پزشکی

پرینت سه بعدی پزشکی

به گفته کتی وایمر

“کتی وایمر، معاون رئیس جمهور، برای سیستم های سه بعدی دستگاه های پزشکی،  گفت :

” برای بیش از 25 سال، سیستم های سه بعدی به متخصصان پزشکی از طریق ترکیبی از تجربه مدل سازی آناتومیکی و تجربه پرینت سه بعدی پزشکی به ما کمک کرده اند. “صنعت مراقبت های بهداشتی، مزایای ارائه شده را از طریق مدل های آناتومی پرینت شده سه بعدی مشاهده می کند، و ما برای ادامه دادن به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خود برای تامین نیازهای بازاراختصاص داده ایم. با راه اندازی سرویس جدید مدل تقاضای آناتومیک جدید ، ما مدل های پرینت شده سه بعدی را ساده تر و در دسترس تر از محدوده گسترده ای از جامعه مراقبت های بهداشتی قرارمی دهیم. ”

پرینت سه بعدی پزشکی

پرینت سه بعدی پزشکی

سیستم های سه بعدی همچنان به ارائه خدمات مجازی جراحی و خدمات مدل سازی آناتومی ادامه خواهد داد.

این شرکت همچنین گزینه ای برای مدل سازی تشریحی بیمار ارائه می دهد که در آن متخصصان پزشکی CT Scanner یا MRI را به تیم در مرکز فناوری سلامت کلرادو ارائه می دهند. مهندسان زیست پزشکی در مرکز پس از پردازش داده ها، طراحی مدل، پرینت سه بعدی آن و ارسال آن به مشتری. هر کدام از متخصصان پزشکی را انتخاب کنید، سیستم های سه بعدی به طور مداوم به ارائه روش های ساده تر برای کسب مدل های دقیق پزشکی بیمار برای برنامه ریزی، آموزش و آموزش جراحی می پردازد.

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *