نمایشگاه هنری با پرینت سه بعدی

نمایشگاه هنری با پرینت سه بعدی

نمایشگاه هنری با پرینت سه بعدی

جدیدا نمایشگاه هنری با پرینت سه بعدی در موزه ی هنرهای برتر در آتلانتا در خصوص برجسته کاری و قطعات پرینتی پیشرو و تجربی سه بعدی توسط طراح هلندی joris laarman برگزارمی شود. “نمایشگاه هنری با پرینت سه بعدی تحت عنوان آزمایشگاه joris larmaan : طراحی عصر دیجیتال “ روز دوشنبه 18 فوریه آغاز به کار کرد و تا 13 می 2018, پا برجا خواهد ماند .

Laarman , که کار خود را در موارد بی شماری پوشش داده است , یکی از برجسته ترین طراحان و افراد شناخته شده در طراحی سه بعدی و جهان پرینت سه بعدی است . در سال 2014 , او پیشگام در استفاده از تولید افزایشی برای تولید “ ساختگی “ در جهان پرینت سه بعدی ساخته شده از قطعات پازل سه بعدی پرینت شده است. پروژه ی پل سه بعدی پرینت شده , که توسط شرکت تولید کننده مکمل رباتیک آمستردام MX3D انجام شد, برای مدت زمان طولانی ادامه دارد.

آخرین به روز رسانی شرکت

آخرین به روز رسانی شرکت بلند پروازانه اعلام کرد که پل فلزی پیچیده طراحی شده یک سومش پرینت شده است و احتمالا تا ژون 2018 کامل خواهد شد. بازدید کنندگان موزه ی هنر آتلانتا می توانند انواع کارهای Laarman را مشاهده کنند, از جمله “Makerchairs” , مجموعه ای از 12 پرینتر سه بعدی ساخته شده , صندلی های ساخته شده و همچنین طراحی های مختلف تجربی , فیلم ها و طرح های طراح هلندی می باشد.

نمایشگاه

نمایشگاه که در شهر cooper Hewitt نیویورک, موزه ی طراحی Smithsonian برگزار شده است , بر روی توانایی های ناخوشایند Laarman برای ترکیب فناوری های جدید مانند پرینت سه بعدی با طراحی عملکردی و هنری , جالب و ممتاز خواهد شد. Sarah schleuning , مدیر هنری تزیینی و طراحی در موزه ی عالی اظهار داشت : Laarman و آزمایشگاه او , پیشگامان طراحی و اندوخته های اندیشه ها هستند. رویکرد فکری Laarman برای طراحی و همکاری , باعث می شود برای کشف معانی و روش های جدیدی برای ایجاد یک کار کاملا نوآورانه و جذاب باشد .
در سال 2015 , Laarman اولین نمایشگاه انفرادی خود را در موزه ی Groninger در هلند باز کرد.

 

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *