چهاردهمین نمایشگاه صنعت
,

چهاردهمین نمایشگاه صنعت اصفهان

استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت کشور به میزبانی چهاردهمین نمایشگاه صنعت (تجهیزات صنعتی ، کارگاهی ، ابزار و نظافت صنعتی ) می رود . ابزارآلات صنعتی، ماشین‌آلات و تجهیزات خطوط تولید، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، صنایع پیشرفته، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، تجهیزات ایمنی و بهداشت و فروش و خدمات پس از فروش از جمله بخش‌هایی هستند که در چهاردهمین نمایشگاه صنعت به نمایش گذاشته می‌شوند . در این دوره 150 شرکت داخلی و خارجی حضور به عمل آورند . شرکت هایی از تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، مرکزی، البرز، فارس و خراسان رضوی، پتانسیل‌ها و آخرین محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند . استان اصفهان با برخورداری از 10 هزار واحد صنعتی، دومین استان بزرگ صنعتی کشور است . بخش زیادی از محصولات مورد نیاز حوزه صنعت در سطح کشور را تامین می‌کند.

نکته قابل توجه که چهاردهمین نمایشگاه صنعت را مهم جلوه می دهد حضور نمایندگانی از شرکت های بین المللی است . شرکت های خارجی حضور دارند . شرکت‌هایی از کشور چین، ایتالیا، آلمان، تایوان، کره‌جنوبی، جمهوری چک، انگلیس، بلغارستان، اسپانیا، کرواسی، سوئد و ترکیه . جامعیت این نمایشگاه امکان استفاده برای اکثر صنعتگران را محیا کرده است. تا تعاملات خود را با کشور های دیگر افزایش داده و همچنین به ارائه تواندی های خود در حوزه صنعت بپردازند.

شرکت دیاکو به مناسبت نمایشگاه صنعت طرح ویژه ای برای فروش پرینتر های سه بعدی در نظر گرفته است . این طرح شامل تخفیف در قیمت ها و همچنین شرایط پرداخت مناسب است . این طرح در بازه زمانی محدود ارائه می شود . مهلت ثبت نام این طرح تا پایان نمایشگاه بین المللی اصفهان می باشد . شرایط و جزئیات این طرح در ادامه ارائه خواهد شد .

فروش ویژه پرینتر سه بعدی

زمان برگزاری نمایشگاه

6 تا 9 آذر 1398

ساعت بازدید

15 الی 21

مکان

مکان برگزاری نمایشگاه صنعت در استان اصفهان می باشد .

آدرس : اصفهان،پل تاریخی شهرستان،محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *