پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری

پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری – پرینت سه بعدی

پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری

صنعت ساخت میتواند با پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری دگرگون شود.همکاری دو شرکت Autodesk  و mishigan foundry  منجر به تولید قاب صندلی های جدیدی از جنس منیزیم شده است . این قاب های صندلی به اندازه ای سبک هستند که توانایی صرفه جویی هزینه ی 200 میلیون دلار در مصرف سوخت هواپیما را دارند. شرکت Auto desk از نرم افزار طراحی سه بعدی به اسم netfabb استفاده می کند که مدل های هندسی با فضاهای پیچیده را ایجاد می نماید.

پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری

پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری

استحکام قاب صندلی های سرامیکی

این صندلی های طراحی شده دارای همان استحکام سابق اما دارای وزنی بسیار کمتر هستند.

آنها از برنامه ی CAD استفاده می نمایند که فایلی را ایجاد می کند و برای تولید قاب های صندلی پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. سپس این قاب های صندلی با استفاده از مواد سرامیکی پوشش داده می شود و تا دمای بالا حرارت داده می شوند. حرارت بالای وارد شده به این صندلی ها باعث تبخیر شدن پلاستیک داخلی  طرح ایجاد شده می گردد و پوشش سرامیکی همچنان باقی می ماند . این قاب های سرامیکی توسط Aristo cost  که سازنده ی این صندلی های سرامیکی از جنس منیزیم هستند با مقدار 766 گرمی به کار گرفته شده ساخته می شوند. این صندلی های سرامیکی 56 درصد از صندلی های آلومینیومی سبکتر هستند که امروزه در صنعت ساخت مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده کردن از قاب های صندلی های سرامیکی از شرکت Aristo cost  می توان هر دو روز یکبار 160 صندلی سرامیکی برای هواپیما تولید نمود .

پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری

پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری

شما می توانید از طریق فرم تماس با ما سفارشات خود را برای ما ارسال کنید.

کلمات کلیدی

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، پیوند پرینت سه بعدی با ریخته گری،خدمات پرینتر سه بعدی نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینت سه بعدی دیاکو در خیابان هشت بهشت واقع شده است .

پرینت سه بعدی اصفهان ، خدمات پرینتر سه بعدی اصفهان ، خدمات پرینت سه بعدی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *