کوبو و دو تار

کوبو و دو تار – پرینتر سه بعدی

کوبو و دو تار

پرینتر سه بعدی و فناوری پرینت سه بعدی راه خود را به هالیوود پیدا کرده است و با سرعت زیادی در حال رشد و توسعه می باشد . حتی به تازگی به فیلم های هالیوودی نیز راه پیدا کرده است. به عنوان بخشی از تبلیغات فیلم سینمایی کوبو و دو تار که در ماه آگوست وارد سینما ها شد ، ایستگاه های مترو ایزوبار و آسترال در تورنتو کانادا با پوششی از پرنده های اوریگامی ساخته شده توسط پرینتر سه بعدی ساخته و تولید شدند.

پرینتر سه بعدی در کوبو و دو تار

در صورتی که شما به طور کامل از ماجرای این فیلم بی خبر هستید باید بدانید که این فیلم در حال حاضر یکی از اصلی ترین و سرگرم کننده ترین فیلم ها در سینمای حال حاضر دنیا است که توسط استودیو لایکا تهیه و تولید شده است و کوبو و دو تار ماجرای پسر جوانی به نام کوبو را روایت میکند که با استفاده از دو رشته ی زهی خود میتواند کارهای خارق العاده ای در اوریگامی انجام دهد. این فیلم هیجان انگیز برای تمام سنین مناسب می باشد و همچنین طوفانی را در فروش سینما در آمریکا و کانادا به راه انداخته است.

این فیلم همچنین با ۹۶ % رای موافق ، نظر مثبت منتقدین را نیز به خود جلب کرده است.

اما این فیلم به فناوری پرینت سه بعدی و پرینتر سه بعدی نیز متکی است.

استودیو لایکا به استفاده از تکنیک های منحصر به فرد در ساخت انیمیشن از جمله استفاده از پرینتر سه بعدی در ساخت انیمیشن شهر استفاده نموده است و حتی در مراسم اسکار به واسطه استفاده از فناوری پرینت سه بعدی در صنعت فیلم سازی خود برنده جایزه فنی آکادمی علوم و هنر شد. این استودیو در فیلم جدید خود ، کوبو و دو تار، در راستای پروژه های پیشین خود ، شخصیت اصلی فیلم ، کوبو ، را با پرینتر سه بعدی ساخته و حتی با استفاده از این فناوری اسکلت ۱۶ فوتی عروسک بدون حرکت این فیلم را نیز چاپ کرده اند.

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *