پرینت پنیر سه بعدی

پرینت پنیر سه بعدی – پرینتر سه بعدی اصفهان

پرینت پنیر سه بعدی

در این مقاله پرینت پنیر سه بعدی  را مورد بررسی قرار می دهیم و به مزایای پرینت پنیر سه بعدی می پردازیم. مصرف کننده امروز به دنبال راحتی، عطر و طعم، اصالت و طراوت مواد غذایی هستند. مصرف کنندگان بیشتر در حال تجربه کنترل خرید خود هستند، زیرا آنها توانایی کشف، تحقیق و به اشتراک گذاشتن هر خرید را دارند.

دانشمندان، مهندسین، رستوران ها و دیگر صنایع مرتبط با غذا به دنبال روش هایی برای تولید غذا در راه های مقرون به صرفه و کارآمد مانند پرینت پنیر سه بعدی  هستند. افرادی که در تولید مواد افزودنی در بازار لبنی شرکت می کنند ممکن است واجد شرایط اعتبار مالیاتی R & D  باشند.

پرینت پنیر سه بعدی

پرینت پنیر سه بعدی

مجله مهندسی صنایع به بررسی نحوه پرینت سه بعدی برای پردازش ساختار پنیر و پرینت پنیر سه بعدی می پردازد. پنیر یک غذای لبنی است که از شیر تهیه می شود.  پنیر شامل بسیاری از مواد مغذی مانند کلسیم، پروتئین های مختلف و ویتامین است. امروزه مهندسان و دانشمندان کشف کرده اند که پنیرهای پرینت شده سه بعدی ممکن است جایگزین برای تولید پنیر سنتی و غذاهای مبتنی بر پنیر باشد.

 

اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه

اعتبار مالیاتی فدرال تحقیق و توسعه (R & D) که در حال حاضر به طور دائمی در سال 1981 به تصویب رسیده است، اجازه می دهد تا اعتبار هایی را که معمولا از 4 تا 7 درصد هزینه های واجد شرایط برای محصولات و فرآیندهای جدید و بهبود یافته را شامل می شود.

تحقیقات واجد شرایط باید چهار معیار زیر را داشته باشد.

  • باید در طبیعت تکنولوژیکی باشد
  • باید جزء کسب و کار مالیات دهندگان باشد
  • باید تجربیات تحقیق و توسعه را در نظر بگیرد و به طور کلی تمام هزینه های –مربوط به توسعه یا بهبود یک محصول یا فرآیند را شامل می شود
  • عدم اطمینان را از طریق یک فرایند آزمایش که از یک یا چند جایگزین در نظر گرفته شده است، حذف کند
پرینت پنیر سه بعدی

پرینت پنیر سه بعدی

هزینه ها

هزینه های واجد شرایط عبارتند از دستمزد کارمند ایالات متحده، هزینه مصرف مواد در فرایند تحقیق و توسعه، هزینه تست پیش تولید، هزینه های تحقیقاتی قرارداد ایالات متحده و هزینه های خاص مرتبط با ایجاد یک حق ثبت اختراع.

به تازگی دانشمندان پرینت پنیر سه بعدی را با پنیر مقایسه کردند.

پنیرهای پرینت شده به شکل سه بعدی، زمانی که ذوب شدند، نرمتر، چسبنده تر و مایع تر بود. دانشمندان همچنین دریافتند که پنیر های پرینت شده سه بعدی تیره تر و کمتر چسبنده از پنیر های درمان نشده شده اند.

پرینت پنیر سه بعدی

 پرینت پنیر سه بعدی

دانشمندان می گویند که در آشپزخانه های آینده، پرینتر های سه بعدی به احتمال زیاد به عنوان یخچال و فریزر شایع هستند. همچنین، بسیاری از غذاهای دیگر ممکن است پرینت شوند و سپس در صفحات ما قرار گیرند.

دانشمندان دانشگاه کالکور کورک

دانشمندان دانشگاه کالکور کورک در ایرلند با آزمایش نحوه پرینت سه بعدی می توانند خواص پنیر را تجربه کنند. پنیر پردازش شده از مخلوط کردن یک ترکیب از پنیر با کره یا آب پنیر، روغن گیاهی، پروتئین، نمک و آب می آید. محصول اصلی به عنوان یک شبکه پروتئینی آغاز شد که جسم جامد را با نقاط کروی چربی ها حفظ می کرد.

با این حال، زمانی که پنیر ذوب می شود، کره های چربی کروی بزرگتر وجود دارد.

بنابراين، هنگامي كه پنيرها پرینت شده سه بعدي هستند، پنيرها در شبكه هاي پروتئيني شكست خورده اند و اين تفاوت ها در ساختار موجب شده است كه بافت نرم تري از پنير برداشته شود.

آزمایشی انجام شد که در آن پنیرهایی که بافتی 4 یا 12 میلی لیتر در دقیقه نداشتند، چاپ شده بودند. پنیر ها در دمای 75 درجه سلسیوس ذوب شدند و محصولاتی از طریق پرینتر به دست آمد.

برای هر نوع پنیر، نمونه های پنیری حدود 49 درصد کمتر سخت بود.

در نتیجه، دانشمندان نتیجه گرفتند که خواص بافتی بیش از پنیرهای «ملاس» تحت تأثیر قرار گرفته است.

دانشمندان و محققان دانشگاه واگنینگن

دانشمندان و محققان دانشگاه واگنینگن در هلند با FrieslandCampina، یک مزرعه مشارکتی چندملیتی برای تولید پنیر با یک ماشین کار می کردند. Campina علاقه مند به تولید غذاهای پایدار با ارائه غذای آلی برای گاوهای خود است. آنها در حال همکاری با دانشگاه هستند تا پنیرهای آنها را به طور موثرتری تولید کنند.

پنیرهایی که تولید می شوند، مایع تر می شوند و در هنگام پرینت کلسترول بالا برداشته می شود.

آزمایشگاه مهندسی صنایع غذایی تعیین کرد که مواد تشکیل دهنده خاص برای تولید بافت و ترکیب مناسب پنیر در هنگام پرینت در پرینتر سه بعدی مورد نیاز است. دانشمندان و مهندسان کشف کردند که بهترین روش برای پرینت پنیرهای سه بعدی خشک است که شامل کنترل سرد شدن روغن و کریستالی شدن پنیر است.

این فرایند شامل استخراج آب، فیلتراسیون فوق و فیلتر کردن ژل می باشد.

این فرایند شامل جداسازی پپتیدها از پنیر است. مایع باقی مانده از فیلتر جامد از کسر جامد جدا شده است. آزمایشگاه هنوز تحقیقی در مورد عملکرد پنیر پرینت شده سه بعدی است.با این حال، آنها امیدوارند که فناوری غذایی آینده را تولید کنند.

 

دانشگاه کرنل

دانشجویان دانشگاه کرنل مدل Fab 1 را به عنوان ابزار طراحی متن باز برای پرینت مواد غذایی از یک فرم مایع معرفی کردند. آنها بر این باورند که با قابلیت پرینت سه بعدی طراحی غذا در بسیاری از موارد دقیق تر خواهد بود.

همچنین تولید افزایشی گزینه های دیگری برای تولید مواد غذایی با بافت های متفاوت و ارزش های تغذیه ارائه می دهد. در دانشگاه، طراحان و دانشمندان در حال همکاری برای توسعه روش های جایگزین برای تولید پنیر از فرم مایع خود هستند.

پرینت یک فرم مایع اجازه خواهد داد طراحی قطعات سفارشی پنیر در مقابل خوردن یک پنیر پردازش شده پنیر باشد. آنها انتظار دارند که به زودی رستوران ها از انواع پنیر های شکل ارائه شده توسط یک پرینتر سه بعدی بهره مند شوند.

دانشگاه کلمبیا

دانشگاه کلمبیا یک پرینتر سه بعدی را تولید کرده است که همزمان قادر به پرینت و پختن چندین ماده است. پرینتر به سادگی با قرار دادن یک کارتریج در پرینتر آسان است و چند دقیقه بعد یک صبحانه کامل می تواند پرینت شود.

دانشگاه کلمبیا اخیرا با یک مدرسه ی آشپزی نیویورک برای آزمایش غذاهای مختلف کار کرده است.

دانشمندان و سرآشپز ها متوجه شدند که پرینت پنیرهای مختلف یک روند آسان است. نسل جدیدی از پرینترهای غذایی، طراحان را قادر می سازد تا کالای دقیق و نوع غذای مورد نظرشان را پرینت کنند.

پنیر ها را می توان در اشکال مختلف پرینت کرد اما هنوز هم برای مصرف کننده مورد نیاز کلسیم مورد نیاز را دارد. دانشگاه کلمبیا معتقد است که پرینت سه بعدی میتواند آشپزخانه را تغییر دهد.

 

نتیجه

تولید افزودنی به عنوان انقلاب صنعتی سه بعدی محسوب می شود و پتانسیل زیادی برای ساخت غذاها در بازار لبنیات دارد. مردم به دنبال جایگزین های سالم هستند.

پنیر برای زندگی سالم ضروری است و به عنوان منبع ضروری کلسیم کار می کند.

این یک منبع عالی پروتئین است و مقدار زیادی از ویتامین های A و B12، همراه با روی، فسفر و ریبوفلاوین دارد. آزمایشگاه های تحقیقاتی و دانشمندان از تکنولوژی های نوآورانه برای تولید مواد غذایی استفاده می کنند.

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *