پرینت ایستگاه اتوبوس مستحکم با استفاده از مواد بازیافتی

پرینت ایستگاه اتوبوس مستحکم با استفاده از مواد بازیافتی

پرینت ایستگاه اتوبوس مستحکم با استفاده از مواد بازیافتی

هنگامی که شما در ایستگاه حمل و نقل اتوبوس نشسته اید جالب است بدانید که آن ایستگاه از پرینتر های سه بعدی ساخته شده اند. این تکنولوژی ساده اما بسیار هوشمندانه است. پرینت ایستگاه اتوبوس مستحکم با استفاده از مواد بازیافتی در چین اتفاق افتاده است. شرکت های مهندسی، معماری و ساختمانی Winsun در شانگهای، اخیرا در مورد تولید قطعاتی توسط 3D Printer ، بزرگترین کنفرانس پرینت سه بعدی را برگزار کرده اند.

آنها نوآوری را به ایستگاه اتوبوس مرکزی و درست در قالب فن آوری پرینت سه بعدی ارائه می دهند.

قراردادها

این شرکت که قبلا به خاطر پرینت سه بعدی ساختمان های دفتر و طرح های محوطه سازی به خوبی شناخته شده است، در تلاش های مشترک با دولت عربستان سعودی به منظور پرینت 1.5 میلیون خانه در پنج سال گذشته است و در تابستان امسال یک قرارداد پرینت سه بعدی با ارزش 1.5 میلیارد دلار، برای اجاره 100 پرینتر سه بعدی با عربستان بسته است. در حال حاضر، این شرکت می خواهد از تکنولوژی پرینت سه بعدی خود ، برای استفاده مردم چین، از اولین ایستگاه های اتوبوس پرینت شده در جهان استفاده کند. در حالی که چین اخیرا شاهد آغاز یک انقلاب پرینتر سه بعدی بوده است، Winsun  انقلاب پرینترهای خود را در این کشور بکار میبرد.

اولین ایستگاه اتوبوس آن در شهر Fengjing Jinshan واقع شده است.

به گفته این شرکت، در واقع ایستگاه در باغ در Zhangjiang  پرینت شده بود، و سپس برای استفاده خط اتوبوس ارسال شده است. Winsun مدتهاست با استفاده از مواد تمیز و بازیافت شده برای ساخت و زیرساخت های داخلی و خانه های مستحکم و خانه های سالم و پرینت شده با سه بعدی در سال گذشته استفاده کرده است و از زباله های ساختمانی عظیم ( در سوخو)  به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای ارتقای ساخت و ساز کم کربن استفاده کرده است. این شرکت همان کار را با ایستگاه اتوبوس پرینت سه بعدی انجام داد که بر اساس مفهوم توسعه هماهنگ حفاظت از محیط زیست همراه با هنر، فرهنگ، طبیعت، علم و فن آوری بود. Winsun استفاده مجدد از مواد زائد خام و بازیافت شده را برای ساخت یک ایستگاه اتوبوس در یک شب مجددا استفاده کرد و مسافران را  که متوجه  نشده بودند ساختار آن از پرینت سه بعدی است در ایستگاه متعجب کرد .

شما در مورد این ایستگاه اتوبوس پرینت سه بعدی چه فکر میکنید؟

با ما در ارتباط باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *