پرینتر سه بعدی میان رده 2019 (قسمت چهارم)

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا که حتی قشر متوسط مردم در دنیا میتوانند خریداری کنند را در این مقاله برای شما معرفی می کنیم. این موضوع که پرینتر سه بعدی میان رده کدام یک از مدل های موجود در بازار است کاملا به نیاز هر فرد بستگی دارد .معرفی Lulzbot Mini موضوع این مقاله است. این مقاله در سایت www.techradar.com منتشر شده است. تاریخ انتشار این مقاله 30 آوریل 2019 می باشد.

مقدمه:

اگر شما به دنبال پرینترسه بعدی میان رده در سال 2019 هستید حتما این سری مقالات را دنبال کنید. ما در این مقالات به معرفی 10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا می پردازیم که فارغ از این که شما چه کاربری از پرینتر سه بعدی خود داشته باشید می توانند بهترین گزینه ها برای خریداری باشند.

البته بازار ایران بسیار متفاوت  از بازار جهانی است. شما اگر به دنبال خرید پرینترسه بعدی میان رده خارجی باشید تنها تعداد محدودی از این مدل ها را با قیمت های بسیار بالا شاید بتوانید در بازار پیدا کنید . حتی اگر این مدل ها را خریداری کنید نداشتن پشتیبانی و گارانتی قابل استفاده این دستگاه ها ممکن است بسیار به شما ضربه بزند. پس حین خرید حتما از ضمانت نامه دستگاه و پشتیبانی فنی آن اطمینان پیدا کنید. اکثر پرینترهای سه بعدی خارجی موجود در بازار ایران از برندهای چینی هستند که در رتبه بندی این مقاله جایگاهی نداشته اند

Lulzbot Mini-5

پرینتر سه بعدی میان رده

FDM تکنولوژی پرینت سه بعدی
50micron حداقل لایه گذاری
500micron حداکثر لایه گذاری
435*340*385mm ابعاد پرینتر سه بعدی
11.33kg وزن پرینتر سه بعدی

مزایا:

برای استفاده بسیار آسان است-open source

معایب :

کند – پرسر و صدا

توضیحات :

اگر به دنبال اولین پرینتر سه بعدی برای یادگیری هستید Lulzbot Mini به عنوان یک پرینتر سه بعدی میان رده انتخابی عالی است. قیمت مناسبی دارد و استفاده از آن بسیار آسان است اگرچه سرعت چاپ بسیار کند است.

تحلیل:

تمامی تجهیزاتی که در ساخت این پرینتر سه بعدی استفاده شده در بازار آزاد موجود است واز قطعات خاص که مخصوص شرکت سازنده باشد در آن استفاده نشده به دلیل این سبک ساخت که از قطعات رایج در بازار استفاده شده این پرینتر در خارج از شرکت اصلی امکان پذیر است و اگرهر یک از قطعات پرینتر شما به مشکل برخورد کند با مراجعه به متخصص پرینتر های سه بعدی میتوانید آن را تعمیر کنید.

ادامه ی این رتبه بندی را می توانید در لینک زیر بخوانید.

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا در سال 2019 :

( قسمت اول ) : رتبه ی هشتم ، یک ورژن درخشان از سری پرینترهای سه بعدی Taz

(قسمت دوم) : رتبه ی هفتم ، یک پرینتر برای خانه و کار

(قسمت سوم) : رتبه ی ششم ، بهترین گزینه برای پرینت سه بعدی با سه رنگ و سه متریال با قیمتی بارو نکردنی

(قسمت پنجم) : رتبه ی چهارم ، بهترین پرینترسه بعدی میان رده

(قسمت ششم): بهترین پرینتر سه بعدی 2019

(قسمت هفتم) : رتبه ی دوم ، به صرفه ترین پرینتر سه بعدی از نظر قیمت و کیفیت

(قسمت هشتم ) : رتبه ی اول ، بهترین پرینتر سه بعدی همه کاره

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *