پرینتر

پرینتر سه بعدی 2019 (قسمت هفتم)

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا که حتی قشر متوسط مردم در دنیا میتوانند خریداری کنند را در این مقاله برای شما معرفی می کنیم.  این مقاله در سایت www.techradar.com با عنوان بهترین پرینتر سه بعدی منتشر شده است. تاریخ انتشار این مقاله 30 آوریل 2019 می باشد. با مطالعه ی مقالات ما پرینترهای سه بعدی را بهتر بشناسید .

مقدمه:

اگر شما به دنبال بهترین پرینتر سه بعدی در سال 2019 هستید حتما این سری مقالات را دنبال کنید. ما در این مقالات به معرفی 10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا می پردازیم که فارغ از این که شما چه کاربری از پرینتر سه بعدی خود داشته باشید می توانند بهترین گزینه ها برای خریداری باشند.

البته بازار ایران بسیار متفاوت  از بازار جهانی است. شما اگر به دنبال خرید پرینتر سه بعدی خارجی باشید تنها تعداد محدودی از این مدل ها را با قیمت های بسیار بالا شاید بتوانید در بازار پیدا کنید . حتی اگر این مدل ها را خریداری کنید نداشتن پشتیبانی و گارانتی قابل استفاده این دستگاه ها ممکن است بسیار به شما ضربه بزند. پس حین خرید حتما از ضمانت نامه دستگاه و پشتیبانی فنی آن اطمینان پیدا کنید. اکثر پرینترهای سه بعدی خارجی موجود در بازار ایران از برندهای چینی هستند که در رتبه بندی این مقاله جایگاهی نداشته اند.

2. XYZprinting da Vinci Mini

FDM تکنولوژی پرینت سه بعدی
100micron حداقل لایه گذاری
400micron حداکثرلایه گذاری
mm390*335*360 ابعاد پرینتر سه بعدی
10kg وزن پرینتر سه بعدی

مزایا :

کاربری اسان – قیمت مناسب

معایب :

جدا کردن قطعه ی پرینتی از صفحه سخت است

توضیحات:

اگر به دنبال پرینترسه بعدی با قیمت مناسب هستید ، پس گزینه ای بهتر از XYZprinting da Vinci Mini وجود ندارد. به لطف یک رابط کاربری آسان ، یکی از مقرون به صرفه ترین راه های ورود به چاپ سه بعدی و همچنین ساده ترین راه برای شما باقی مانده است.

فقط به دلیل اینکه مدل مقرون به صرفه است ، به معنای آن نیست که نتایج خوبی حاصل نمی کند ، و اشیاء پرینت سه بعدی که ایجاد می کند با توجه به قیمت و اندازه این چاپگر سه بعدی بسیار چشمگیر هستند. با توجه به اندازه ، XYZprinting da Vinci Mini یک پرینترکاملاً جمع و جور است که امکان قرار دادن در دفتر یا میز را آسان می کند.

ادامه ی این رتبه بندی را می توانید در لینک زیر بخوانید.

( قسمت اول ) : رتبه ی هشتم ، یک ورژن درخشان از سری پرینترهای سه بعدی Taz

(قسمت دوم) : رتبه ی هفتم ، یک پرینتر برای خانه و کار

(قسمت سوم) : رتبه ی ششم ، بهترین گزینه برای پرینت سه بعدی با سه رنگ و سه متریال با قیمتی بارو نکردنی

(قسمت چهارم) : رتبه ی پنجم ، یک پرینتر سه بعدی مناسب برای تازه کار ها

(قسمت پنجم) : رتبه ی چهارم ، بهترین پرینتر سه بعدی میان رده

(قسمت ششم) : رتبه ی سوم ، بهترین پرینتر سه بعدی حرفه ای

(قسمت هشتم) : رتبه ی اول ، بهترین پرینتر سه بعدی از همه ی جهات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *