پرینترهای سه بعدی سرامیکی جدید Kwambio

پرینترهای سه بعدی سرامیکی جدید Kwambio

پرینترهای سه بعدی سرامیکی جدید Kwambio

پرینترهای سه بعدی سرامیکی جدید Kwambio در CES (بزرگترین نمایشگاه گجت و فناوری ) 2018 ارائه خواهد شد.

Kwambio در سال 2015 با راه اندازی پلت فرم سه بعدی فعالیت خود را در شهر نیویورک آغاز کرد .

پس از آن تولید پرینتر های سه بعدی را دنبال کرد.

Kwambio با طراحان نامدار در سراسر جهان همکاری داشته است و در حال کار بروی محصولات پرینتی منحصر به فرد و تقاضاهای سفارشی مانند لوازم خانگی، جواهرات، دکوراسیون، کاشت جایگزین استخوانی و قطعات فنی می باشد. در سال 2017، پرینترهای سه بعدی سرامیکی جدید Kwambio بیش از 10000 اشیاء مختلف را که برای مشتریان در ایالات متحده و اروپا ارسال شده بود، چاپ کرد. این شرکت در سال گذشته بازاری از پرینت سه بعدی و برنامه های ios رایگان را معرفی نمود و همچنین کارخانه ی پرینت سه بعدی سرامیکی سازگار با محیط را با کمک چند سرمایه گذار در اوکراین افتتاح نمود.

این کارخانه اولین کارخانه تخصصی پرینت سه بعدی سرامیک در تمام اروپا است.

Kwambio ادعا میکند بهترین قیمت برای پرینت های سه بعدی سرامیکی را دارد.

همچنین این کارخانه پودر های سرامیکی اختصاصی خود را برای پرینت ارائه کرده است.

معرفی پرینتر سرامیکی در CES

در حال حاضر، Kwambio سرمایه گذاری خود را در پرینت های چند منظوره، پرینت سه بعدی بر پایه سرامیک و با پرینتری با نام تجاری جدید ادامه می دهد. Ceramo One اعلام کرد ، اولین پرینتر صنعتی سه بعدی در جهان برای مواد سرامیکی در CES 2018 در لاس وگاس معرفی خواهد شد.

اکثر پرینترهای سه بعدی اخیرا نمی توانند اشیاء سرامیکی را با سرعت و دقت زیاد تولید کنند.

در عوض، بسیاری از شرکت های پرینت سه بعدی که با سرامیک کار می کنند، در واقع یک قالب سه بعدی را چاپ می کنند و سپس آن را با یک مخلوط سرامیکی برای تشکیل یک قطعه پر می کنند. بخشی از قالب قبل از برداشتن قطعه برداشته می شود و بقیه بعد از حرارت دیدن قطعه برداشته می شود. این فرآیند قدیمی را اگر با لعاب شیء در نظر بگیرید،می توانید حدود 10 روز یکبار یک فنجان سه بعدی پرینت کنید.

قیمت گذاری و مواد

اما Ceramo One جدید که به طور خاص برای چاپ دقیق سه بعدی از اشیاء سرامیکی طراحی شده بود.

Kwambio توانست این زمان تولید را به طور عمده بدون افزایش هزینه کاهش دهد.

این قابلیت با ایجاد یک فرم جدید از تکنولوژی پرینت سه بعدی که با پودرهای سرامیکی کار می کند راه اندازی شد. مهندسان Kwambio Ceramo One را مونتاژ کردند، که تولید را افزایش داده و فرایند تولید را بهینه سازی کنند و بتوانند این تکنولوژی را با نام تجاری جدید اجرا کند. قیمت هر سانتی متر مربع یک سطح سه بعدی سرامیکی پرینت شده، حدودا 0/12 تا 15 دلار است و Ceramo One این هزینه را فقط به 0/08 دلار در هر سانتی متر مربع کاهش داده است، و پرینتر سه بعدی را به عنوان رقبای خود در صنعت تبدیل می کند. تکنولوژیست های Kwambio پودرهای مخصوص را برای استفاده از پرینترهای جدید Ceramo One 3D طراحی و راه اندازی کرده اند و نیز طیف وسیعی از لعاب ها را در بیش از 100 رنگ عرضه می کنند که شامل مواد براق، مات و پوشش مات نیز می باشد.

پرینترهای سه بعدی سرامیکی جدید Kwambio

پرینترهای سه بعدی سرامیکی                جدید Kwambio

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *