مصاحبه ی مجله ی خبری تخصصی 3dbaz

مصاحبه ی مجله ی خبری تخصصی 3dbaz با مهندس قاضی از شرکت دیاکو

مصاحبه ی مجله ی خبری تخصصی 3dbaz با مهندس قاضی از شرکت دیاکو

پس از برگزاری مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه چاپگر سه بعدی ایرانی و اعلام نتایج مسابقه ی برترین چاپگر ایرانی و افتخار آفرینی تیم دیاکو در این مسابقه ، مصاحبه ی مجله ی خبری تخصصی 3dbaz انجام شد که مشروح این مصاحبه را می توانید در سایت خبری 3dbaz مشاهده کنید .

در این مصاحبه مهندس قاضی علاوه بر تاکید بر حمایت از برگزاری این چنین رویدادهای تخصصی از برگزارکنندگان اولین نمایشگاه چاپگر سه بعدی ایرانی تشکر کردند.

مهندس قاضی همچنین در بیان مشکلات پیش روی فعالان در این زمینه به پیچیده بودن روند دانش بنیان شدن شرکت های تازه تاسیس اشاره داشتند.

البته وعده هایی از طرف مسئولین ستاد توسعه ی فناوری های مواد و ساخت پیشرفته برای شرکت هایی که در مسابقه ی برترین پرینتر سه بعدی ایرانی موفق به کسب مقام شدند در خصوص حمایت در امر دانش بنیان شدن داده شده که امید است در آینده به آن ها عمل شود.

پرینتر سه بعدی اصفهان

مصاحبه با شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو

در پایان

در پایان این مصاحبه نیز اظهار امیدواری کرده و گفتند اگر این مسیر کمی هموارتر شود، شرکت‌های بیشتری می توانند از تعامل و اعتماد متقابل با سرمایه گذاران و حمایت‌های مالی در بخش دولتی بهره‌مند شده و در این صورت می‌توان به آینده‌ای درخشان‌تر در بخش‌های تولیدی امیدوار بود.

مصاحبه ی مجله ی خبری تخصصی 3dbaz با مهندس قاضی از شرکت دیاکو را در سایت این مجله ی خبری نیز قابل مشاهده است .

شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو فعال در عرصه پرینتر های سه بعدی آماده ی ارائه ی انواع خدمات پرینت سه بعدی ، پرینترهای سه بعدی ، طراحی سه بعدی و انواع خدمات دیگر در زمینه ی پرینترهای سه بعدی می باشد .

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، پرینترهای سه بعدی اصفهان نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینتر سه بعدی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *