اولین-نمایشگاه-چاپ-سه-بعدی-ایران

حضور شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی ایران

,

حضور شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی ایران

شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی ایران حضور خواهد داشت . این نمایشگاه در تاریخ 11-13 اردیبهشت ماه 1396 در مکان سالن اجلاس سران در تهران برگذار می شود .

برنامه ی شرکت دیاکو در روزهای استقرار در نمایشگاه به شرح زیر می باشد :

به نمایش گذاشتن پرینترهای سه بعدی L-Diaco  و S-Diaco و پرینت قطعات در حین برگزاری نمایشگاه برای احراز کیفیت دستگاه به بازدید کنندگان از غرفه .

نمایش قطعات پرینت شده توسط پرینترهای شرکت دیاکو .

مشاوره تخصصی در مورد کاربرد پرینترهای سه بعدی در زمینه های شغلی متفاوت . شما می توانید با مراجعه به غرفه ی شرکت دیاکو در هر زمینه ای که فعالیت دارید ، کابرد و جایگاه پرینتر سه بعدی را در شغل خود پیدا کرده و با استفاده از پرینتر سه بعدی تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید . کاربرد پرینترهای سه بعدی به قدری گسترده است که طیف وسیعی از زمینه های مختلف را در بر می گیرد . از کاربرد های هنری و تبلیغاتی تا کاربرد های پزشکی و درمانی و همچنین کاربردهای مهندسی و صنعتی ، نمونه هایی از دنیای وسیع کاربرد پرینترهای سه بعدی می باشد .

طرح فروش محصولات  ویژه ی نمایشگاه . محصولات شرکت دیاکو در بازه ی زمانی نمایشگاه با تخفیف 20درصدی به فروش می رسد . با مراجعه به غرفه ی نمایشگاه و یا از طریق مراجعه به سایت پرینتر سه بعدی دیاکو و ثبت سفارش می توانید برای خرید محصولات از این تخفیف ویژه بهره مند شوید .  

پاسخگویی به تمامی سوالات بازدیدکنندگان در زمینه ی پرینترهای سه بعدی . مسئولین ما مستقر در غرفه ی شرکت نما گستر دیاکو راد پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد دنیای پرینترهای سه بعدی خواهند بود . به این امید این که بتوانیم پرینتر سه بعدی را به تمامی اقشار جامعه با مشاغل و حرفه های گوناگون معرفی کنیم و دریچه ای برای ورود حرفه های مختلف به دنیای سه بعدی گشوده باشیم .

بازدیدکنندگان متخصصی که فعال در زمینه ی پرینترهای سه بعدی هستند نیز با مراجعه به غرفه ی شرکت نماگستر دیاکو راد می توانند پاسخ سوالات تخصصی و مشکلات خود در زمینه ی نرم افزارهای پرینت سه بعدی ، پرینت قطعات مشکل ، نحوه ی کار با پرینترهای سه بعدی ، ساخت پرینتر سه بعدی و … را از مسئولین ما بخواهند . نمایندگان متخصص ما در غرفه با استفاده از دانش و تجربیات خود در حد توان پاسخگوی تمامی این سوالات خواهند بود .

مکان غرفه شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی ایران

غرفه ی شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی ایران ، غرفه ی شماره ی 28 می باشد . پوستر بالای غرفه با نام کامل شرکت طراحی شده که نما گستر دیاکو راد می باشد .

شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی

قسمتی که در تصویر با دایره ی قرمز نشان داده شده مکان غرفه ی شرکت دیاکو می باشد .

منتظر حضور شما در غرفه ی شرکت دیاکو در اولین نمایشگاه چاپ سه بعدی ایران هستیم .

شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو فعال در عرصه پرینتر های سه بعدی آماده ی ارائه ی انواع خدمات پرینت سه بعدی ، پرینترهای سه بعدی ، طراحی سه بعدی و انواع خدمات دیگر در زمینه ی پرینترهای سه بعدی می باشد .

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، غرفه ی شرکت دیاکو ، پرینترهای سه بعدی اصفهان نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینتر سه بعدی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *