بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی

شرکت تیم دیاکو در مسابقه ی بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی

شرکت تیم دیاکو در مسابقه ی بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی

تیم شرکت نما گستر دیاکو راد با پرینتر سه بعدی S-Diaco در مسابقه ی بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی در اردیبهشت ماه سال 1396 شرکت کرد .

برگزاری بخش ارزیابی کیفیت

این مسابقه در دو روز 10 و 11 اردیبهشت ماه برگزار شد . روز نخست مسابقه مربوط به تست کیفیت دستگاه بود. در این بخش پرینترهای سه بعدی تیم های شرکت کننده در زمان مشخص قطعه ی محک تعیین شده توسط داوران را پرینت کردند . این قطعات پس از پایان پرینت، توسط داوران از پرینتر سه بعدی جدا شد و برای تست با CMM ارسال گردید .

در روز اول  مسابقه دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در سالن برگزاری مسابقات حضور یافته و از پرینتر سه بعدی تیم شرکت نما گستر دیاکو راد بازدید کردند .

برگزاری بخش ارزیابی سرعت

روز دوم مسابقه مربوط به تست سرعت دستگاه بود . تیم دیاکو در این قسمت از مسابقه با اختلاف قابل توجهی از رقبا پیشی گرفت و با سرعت حدود 2.5 برابر توانست رکورد بسیار خوبی در قسمت سرعت به دست آورد .

قابل ذکر است که قوانین مسابقه مبنی بر یکسان بودن تنظیمات دستگاه ، در روز اول و دوم مسابقه بود که این امر برای تعیین بالاترین سرعت با حفظ بالاترین کیفیت بوده است .

برای داوری در قسمت خدمات پس از فروش ، لیست فاکتورهای فروش شرکت ها به داوران تحویل داده شد که به صورت رندم با مشتریان تماس گرفته شده و متناسب با رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ها ، این بخش امتیاز دهی شود .

رابط کاربری و قابلیت های دستگاه نیز به طور مستقیم توسط داوران ارزیابی شد .

اعلام نتایج مسابقه ی بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی در روز پایانی نمایشگاه برگزار شد که با افتخار آفرینی تیم دیاکو همراه بود .

نتایج مسابقه ی بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی را می توانید در اخبار شرکت نما گستر دیاکو راد دنبال کنید .

شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو فعال در عرصه پرینتر های سه بعدی آماده ی ارائه ی انواع خدمات پرینت سه بعدی ، پرینترهای سه بعدی ، طراحی سه بعدی و انواع خدمات دیگر در زمینه ی پرینترهای سه بعدی می باشد .

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، اعلام نتایج مسابقه ی بهترین پرینتر سه بعدی ایرانی ، پرینترهای سه بعدی اصفهان نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینتر سه بعدی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *