پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

راه‌حل‌های بدون محدودیت راه‌اندازی اولین آزمایش بالینی در ایالات‌متحده از نسخه پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان. سازمان غیرانتفاعی Limbitless Solutions طی مأموریتی است که توانایی بچه‌ها را با استفاده از پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان پرینت شده با خلاقیت و سرگرم‌کننده، اما درعین‌حال کارآمد، به‌کاربرده است.

اکنون سازمان که در دانشگاه فلوریدا مرکزی (UCF) شروع به کارکرد، یک‌قدم نزدیک‌تر به هدف خود است – اولین آزمایش ایالات‌متحده درزمینهٔ پرینت سه‌بعدی برای کودکان به لطف بخش بزرگی از راه‌حل‌های Limbitless و محققان در دانشگاه بهداشت و علوم اورگان (OHSU) در پورتلند راه‌اندازی شد.

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

نظرات محققان

آلبرت منرو، دکترای و مدیرعامل شرکت و مؤسس راه‌حل‌های Limbitless گفت: این سفر طولانی بوده است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا آزمایش‌ها آغاز شود، زیرا ما معتقدیم این امر در زندگی کودکان متفاوت خواهد بود.»

مانور همراه با آلبرت چی، دبیر استادیار جراحی در دانشکده پزشکی OHSU، محققان بالینی سرطان برای این امر خواهند بود که به تعیین اینکه آیا پروتزهای پرینت شده سه‌بعدی برای تائید بازار کمک خواهد کرد یا خیر؟

بدین معنی است که واجد شرایط پوشش بیمه می‌باشند که یک معامله بزرگ است.

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

آلبرت چی، گفت: هدف این است که مقرون‌به‌صرفه و قابل‌دسترس باشد و من واقعاً معتقدم تکنولوژی پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان راه‌حل است.» این خواسته شخصی من برای ارائه پروتز پیشرفته به همه‌کسانی که نیاز دارند.

در سال 2014، مانور، دانشجوی دکتری UCF، در مورد یک پسر 6 ساله به نام الکس که نیاز به یکدست داشت شنید. او دوستان خود را باهم جمع کرد تا یک پروتز سه‌بعدی پرینت شده با میکروالکترونیک را برای کمتر از 350 دلار ایجاد کند.

ارائه اولین نمونه

پس از ارائه اولین نمونه کار به الکس که در رکورد گینس شرکت کرد و بعدازآن یک ارتقاء پرینتی سه‌بعدی Marvel-ous به دست‌باز آورد، این گروه غیرانتفاعی برای پروتز بیونیک پرینت شده سه‌بعدی که عناصر هنر، مهندسی، طراحی و حتی توسعه بازی‌های ویدئویی که کمک می‌کند تا کودکان و عضلات خود را در مورد نحوه استفاده از دستگاه‌های جدید خود آموزش دهند.

هرسال هزاران کودک بدون اعضا متولد می‌شوند و هزینه‌های مصنوعی سنتی آن می‌تواند بیش از 100،000 دلار باشد؛ که معمولاً توسط بیمه پوشش داده نمی‌شود، کودکان به‌سرعت محصولات خود را از دست می‌دهند. اما سلاح‌های بیونیک ما می تواند همه‌چیز را تغییر دهد. ما امیدواریم که این کار درنهایت به ما اجازه دهد که دست‌کم prosthetic arms را به کودکان بسپاریم و یا هیچ هزینه‌ای ندهیم. یک جنبه روانشناختی-اجتماعی واقعی وجود داشتن یکدست است که می‌تواند سفارشی باشد و شخصیت آن‌ها را بازتاب دهد.

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

پرینت سه‌بعدی پروتزهای بیونیک برای کودکان

روش کار

سلاح‌های میکروالکتوری سازمان از دو منحنی استفاده می‌کند که بر روی پوست قرار می‌گیرند و زمانی که عضلات خم می‌شوند فعال می‌شوند. اسلحه UCF کمتر از 1000 دلار هزینه‌های سخت‌افزاری را برای ساخت و جدیدترین نسخه از فنّاوری و موتورهای هوشمند برای بهبود توانایی کودک برای گرفتن اشیا استفاده می‌کند؛ اما به‌عنوان برنامه‌ریزی عضلات هدفمند در OHSU را هدایت می‌کند، او از فنّاوری‌هایی که به‌طور عمده توسط وزارت دفاع تأمین می‌شود، به‌منظور جراحی انتهای عصب مجدداً اعطا می‌شود، بنابراین بیماران می‌توانند پروتز خود را کنترل کنند، صرفاً بافکر کردن در مورد اقداماتی که می‌خواهند انجام دهند. پس چه کسی می‌داند نسخه بعدی چه خواهد کرد؟

جورج رابرتسون، رئیس دانشگاه OHSU، MD، MBA، گفت: دکتر چی یک ترکیب نادر از تخصص را به‌عنوان یک جراح و به‌عنوان مهندس زیست پزشکی به ارمغان می‌آورد و OHSU افتخار کار نوآورانه خود را برای بهبود زندگی بیماران مبتلابه از دست دادن عضو دارد. پیشرفت‌های فنّاوری پرینت سه‌بعدی باعث می‌شود تعداد افرادی که می‌توانند از پروتز پیشرفته، به‌ویژه کودکان بهره‌مند شوند تا حد زیادی افزایش یابد. ما مشتاق هستیم تا نتایج این آزمایش بالینی را ببینیم که می‌تواند زمینه بهبود زندگی هزاران کودک در اورگان و سراسر کشور را فراهم کند.»

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *