منسوجات سنتی

منسوجات سنتی- پرینتر سه بعدی اصفهان

منسوجات سنتی

صنایع و منسوجات سنتی در سراسر جهان پرینت سه بعدی را برای سال های زیادی است که پذیرفته اند – و در بعضی موارد، حتی چند دهه قبل از اینکه کسی از مواد و تکنیک های موجود بداند. با استفاده از تکنولوژی پیشرو در حال حاضر، بسیاری از شرکت ها قادر به ساخت قطعات موجود (منسوجات سنتی) ، همراه با دوام بیشتری و وزن سبک تر که معمولا مورد نظر است، چه برای شرکت های خودرو سازی، چه در هوافضا و چه سایر صنایع ، سریع تر و مقرون به صرفه تر هستند.

مهمتر از همه، طراحان منسوجات سنتی در سراسر جهان با توانایی نوآوری و ایجاد قطعات جدیدی که هرگز بدون قابلیت پیشرفته پرینت سه بعدی امکان پذیر نبودند، امکان پذیر شد. پاداش های دیگر نیز برای کسانی که علاقه مند به استفاده از این تکنولوژی هستند نیز از توانایی طراحی سه بعدی و یا پرینت های متنوع ، کاهش زمان چرخش به صورت افقی و استفاده از مواد متنوع بسیاری از پلاستیک به پارچه های نرم و یا حتی محصولات غذایی (شکلات که امروزه محبوب است)، فلز و بتن برخوردار شدند.

استفاده در صنایع مختلف

و در عین حال اجازه ساخت وسایل پزشکی مهم، از پروتزهای جراحی و…، پرینت سه بعدی نیز به طور چشم انداز جدیدی به جهان طراحی، هنر و حتی مد اضافه کرده است. ما نوآوران را دنبال کرده ایم که لباس ها، منسوجات سنتی، کفش های ورزشی، کت ها، کیف های دستی و خیلی چیزهای دیگر را ساخته اند. با دسترسی و هزینه های بسیار بیشتری برای نوآوران و مخصوصا دانش آموزان در دسترس هستند.

نمایشگاه پارچه محور، جزئیات مربوط به پارچه های قدیمی را بررسی کرد و آنها را به طرح های توری دیگر مدرن تبدیل کرد. داستان توری بخش بزرگی از این نمایشگاه بود، بحث در مورد ریشه های این پارچه هنوز محبوب است . پارچه های دیگر با یک الگوی لاک الکل برای قرن ها مورد استفاده بوده است.

 

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *