تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش در سال 2017

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش در سال 2017

ما اکنون در حال بررسی تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش در سال 2017 از کودکان تا بزرگسالان هستیم. مهم نیست که ما در چه مرحله ای از زندگیمان هستیم ، همیشه آماده ی یادگیری در محیط اطرافمان خواهیم بود که این یادگیری شامل صنعت پرینت سه بعدی میشود. مقاله ی زیر تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش در سال 2017 را شرح میدهد.

در طول چند سال گذشته، بخش آموزش و پرورش تلاش کرده است تا برنامه های درسی را بهبود ببخشد، آنها را تعاملی تر و مبتنی بر تکنولوژی می کند تا دانش آموزان جوان علاقه مند ، به تکنولوژی هایی همانند پرینت سه بعدی شوند. این  برنامه در موسسات آموزشی برای دانش آموزان بزرگتر نیز ادامه می یابد، زیرا آنها برای ورود به بازار کار نزدیک تر می باشند، و بسیاری از بزرگسالان در نیروی کار به برنامه ها و کارگاه های آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ سه بعدی نیاز دارند.

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

آموزش پرینت سه بعدی برای کودکان و نوجوانان

آموزش STEAM یک رویکرد برنامه درسی است که از علم، تکنولوژی، مهندسی، هنر و ریاضیات برای هدایت تفکر انتقادی، گفتگو و تحقیق انتقادی دانشجویان استفاده می کند.

Dremel تا به حال تمرکز خاصی در آموزش و پرورش داشته است و این مجموعه در تابستان محصول دیجیتال DigiLab را تولید کرد، از جمله پرینتر DigiLab 3D45، که اجازه می دهد تا مربیان با به اشتراک گذاری پروژه های پرینت سه بعدی  و برنامه های درسی یادگیری STEAM را داشته باشند.
همچنین Winbo یک پرینتر سه بعدی برای کلاس درس Super Helper برای بچه ها را در سال گذشته منتشر کرد.

در 2017  بسیاری از برنامه های نوآورانه آموزش پرینت سه بعدی برای کلاس های آموزشی در نظر گرفته شده است.حتی مدل های آموزش پرینت سه بعدی برای دانش آموزان مبتلا به اختلال را در نظر دارند. علاوه بر این، America Makes، Pinshape و 3Dexter همه مسابقات را در این سال با هدف ایجاد طرح های خلاق پرینت سه بعدی برگزار می کنند.

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

پرینت سه بعدی  برای تحصیلات دانشگاهی

بررسی تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش در سال 2017 برای دانشگاه  هم هست . دانشگاه در این سال، یکی دیگر از مراکز نوآوری خود را در سال 2017 افتتاح کرد، در حالی که دو مربی خلاق دانشگاه با استفاده از پلت فرم HP Sprout یک کلیپ اموزشی برای تدریس آماده کردند.

دانش آموزان دانشگاه Cleveland از تکنولوژی پرینت سه بعدی در یک پروژه برای کمک به جانبازان با توجه به سرگرمی هایی مورد علاقه ی جانبازان استفاده میکنند، در حالی که یک دانشگاه در هند یک طرح مدیریت زباله را که بر آموزش یک دوره ساخت افزایشی سه بعدی و چهار بعدی  به نام Management Waste Management است آغاز کرد. دانشکده مهندسی FAMU-FSU نه تنها برای کمک هزینه تحصیلی اقدام کرد ، بلکه GE Additive اعلام کرد که بیش از 400 مدرسه در سراسر جهان به عنوان بخشی از برنامه آموزش GE Additive خود، پرینتهای سه بعدی را دریافت خواهند کرد.

دانشگاه ایالتی یانگستون یکی از تنها دانشگاه های ایالات متحده بود که دارای تمام هفت روش اصلی ساخت افزایشی است . امکانات جدید تکنولوژی پرینت سه بعدی در MSU Denver و دانشگاه ایالتی ویچیتا افتتاح شد، در حالی که EOS در این سال اعلام کرد.گسترش برنامه، به منظور ترویج پرینت سه بعدی مبتنی بر پودر در دانشگاه ها، و همچنین موسسات تحقیقاتی افتتاح خواهد شد.

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

آموزش پرینت سه بعدی برای بزرگسالان

برای آموزش بزرگسالان با توجه به اینکه در حال حاضر به عنوان نیروی کار در زمینه تکنولوژی سه بعدی فعال هستند برنامه هایی تعریف گردیده. ایالات متحده دوره های جدید پرینت سه بعدی  را در سال 2017 در MIT و دانشگاه ایالتی آریزونا ، برنامه درسی پیشرفته ساخت افزایشی، مهندسی و نوآوری تولید (ACADEMI) را برگزار خواهند کرد .

برای اولین برنامه، صدور گواهینامه در ایالات متحده در طراحی و تولید محصولات پرینت سه بعدی متمرکز خواهد بود.

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

تاثیر پرینت سه بعدی بر آموزش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *