کاربرد پرینتر های سه بعدی در ارتش

,

کاربرد پرینتر های سه بعدی در ارتش


در این مقاله در مورد کاربرد پرینتر های سه بعدی در ارتش توضیح داده شده است که از آنها در خط مقدم های خود اسفاده میکنند …

ارتش آمریكا هیچ مشكلی برای چاپ سه بعدی نداشته و اخیرا روشی خلاقانه و سازگار با محیط زیست را در زمینه ی فن آوری در پیش گرفته است و به دنبال بازیافت بطری های آب برای مواد چاپ سه بعدی است.

با استفاده از بطری های آب، مقوا و سایر مواد موجود در پایه برای چاپ سه بعدی  می توان به کاهش وابستگی به زنجیره تامین خارجی، بهبود آمادگی عملیاتی و ارائه ایمنی کمک بیشتری کرد

به طور معمول، سربازان در پایگاه های از راه دور و یا در میدان جنگ باید هفته ها را برای قطعات جایگزین سپری کنند، اما با چاپ سه بعدی آنها از موادی که به راحتی در دست دارند، می توانند زمان انتظار را از بین ببرند و خودکفا شوند.

محققان نظامی این هفته در 256 امین نمایشگاه ملی انجمن شیمی آمریکا مقالاتی را  ارائه کردند.

بر اساس گزارش دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده، وزارت دفاع دارای 5 میلیون مورد از طریق هشت زنجیره ی عرضه توزیع شده است تا پرسنل ارتش با مواد غذایی، سوخت، مهمات و قطعات یدکی تامین شوند

تعداد کمی از این موارد در مکان های خط مقدم ذخیره می شوند، اما بدان معنی است که این کمبود می تواند در زمان های بحرانی رخ دهد

بسیاری از این مکان های خط مقدم مجهز به پرینتر سه بعدی هستند، اما اغلب آنها باید یک مدت زمان طولانی برای تامین مواد اولیه منتظر بمانند، همراه با کاپیتان نیروی دریایی Anthony Molnar و همکارانش در آزمایشگاه تحقیقات ارتش ایالات متحده، تحقیق در مورد بازیافت پلاستیک پت، که معمولا در بطری های آب و بطری های نوشابه های گازدار یافت می شود، مورد بررسی قرار گرفته است.

آنها تعیین کردند که رشته های تولید شده از PET بازیافت شده، به اندازه فیلامنت هایی که در پرینتر های سه بعدی استفاده میشود قوی است.


نیکول زاندر، تجهیزات کاپیتان آنتونی مولنار، سپاه دریایی ایالات متحده را نشان می دهد.

Nicole Zander، تجهیزات کاپیتانAnthony Molnar ، سپاه دریایی ایالات متحده را نشان می دهد.


 

تیم با استفاده از رشته های PET بازیافتی و پرینتر سه بعدی یک نگه دارنده دستگاه رادیویی پرینت کردند، که به طور معمول دارای زمان طولانی است.

برای این فرایند حدود 10 بطری آب مورد نیاز است و چاپ سه بعدی حدود دو ساعت به طول انجامید. در اصل، محققان دریافتند که سایر پلاستیک ها مانند پلی پروپیلن (PP)، که در ظروف ماست و پنیر قرار می گیرند و پلی استایرن (PS) که در ظروف پلاستیکی استفاده می شود، برای چاپ سه بعدی عملی نبوده، اما برخی از آنها مفید تر هستند

با مخلوط کردن pp  به مقوا، الیاف چوب و سایر مواد زائد سلولز، PP را تقویت کرده و همچنین PS با PP را برای ساخت یک رشته قوی و انعطاف پذیر مخلوط کردند. این تیم با استفاده از یک فرایند به نام solid-state shear pulverization برای ایجاد مواد PP / سلولز کامپوزیتی استفاده کردند. پلاستیک و کاغذ پلاستیکی، مقوا یا آرد چوب در یک اکسترودر دوقلو به منظور تولید یک پودر خوب تولید شده، که سپس ذوب شده و به رشته های فرآوری شده تبدیل می شود.

محققان، کامپوزیت های جدید را آزمایش کرده و کشف کردند که خواص مکانیکی را بهبود داده اند که می توانند برای پرینت سه بعدی اشیاء مورد استفاده قرار گیرند.

 

Zander و تیم او در حال ساخت یک مرکز بازیافت تلفن همراه هستند که به سربازان آموزش دیده اجازه می دهد تا فیلامنت های پرینت سه بعدی را از زباله های پلاستیکی تولید کنند. آنها همچنین با روش های دیگر پرینت سه بعدی از گرانول های پلاستیکی به جای فیلامنت ها استفاده  می کنند، که می تواند برای چاپ اشیای بزرگتر امکان پذیر باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *