پرینت ماشین سه بعدی قابل بازیافت

پرینت ماشین سه بعدی قابل بازیافت

پرینت ماشین سه بعدی قابل بازیافت

دانش آموزان پرینت ماشین سه بعدی قابل بازیافت را ایجاد می کنند. به خوبی می دانید  که اتومبیلها به طور کلی برای محیط زیست خیلی خوب نیستند. با این حال، آنها برای جا بجایی مردم از یک مکان به مکان دیگر ضروری هستند – بعید است که ما به اسب و روزهای قدیمی بازگردیم – بنابراین همه ما می توانیم تلاش کنیم تا اثرات زیست محیطی آنها را با پرینت ماشین سه بعدی قابل بازیافت به حداقل برسانیم. برخی از تولید کنندگان این کار را با ایجاد خودروهای هیبریدی انجام داده اند و دانشمندان بر روی سوخت های جایگزین کار می کنند اما دیگران در تلاش برای ایجاد وسایل نقلیه کاملا سازگار با محیط زیست هستند. گروه تحقیقاتی به یک تیم دانشجویی دردانشگاه صنعتی ایدنوون است با پرینت ماشین سه بعدی قابل بازیافت به توسعه خودروهای کم حجم و کارآمد ساخته شده از مواد پایدار اختصاص یافته است.

TU / ecomotive

در سال های گذشته، TU / ecomotive مسئولیت کارآیی خودروهای شهری در هلند و همچنین اولین ماشین مدولار جهان را برعهده داشت. این سال تیم نوح را توسعه داده و آنچه را که اولین ماشین دایره ای جهان را می خواند، توسعه می دهد. نواه به طور کامل از مواد قابل بازیافت ساخته شده است؛ شاسی، بدن و داخلی آن از مواد بیولوژیکی مانند PLA و کتان ساخته شده است که همه آنها در انتهای زندگی ماشین قابل جدا شدن و استفاده مجدد می باشند.

برای ساخت Noah، TU / ecomotive با اداره سرویس پرینت 3D Oceanz  کار می کرد تا سه بعدی قطعات داخلی و خارجی را پرینت کند. آنها مواد اکسپوپد Oceanz را، از مواد پرینتی با دوام سه بعدی که در یک اقتصاد دایره ای کار می کنند، استفاده می کردند.

فرانک البرزن، مهندس فروش در Oceanz گفت:

“پرینت سه بعدی به تکنیک تولید بسیار پایدار کمک می کند.” “علاوه بر تخصص و امکانات ما، این نیز یک پروژه است که ما می خواهیم رشد کنیم. با این گروه از دانش آموزان ما با عصر جدید مواجه هستیم. ما دوست داریم با این متخصصین روند کار کنیم. با دانش خود ما قادر خواهیم بود که مشتریانمان را بیشتر بشناسیم. ”

کلاس های آموزشی

دانش آموزان ابتدا در یک کارگاه آموزشی که برنامه آموزشی این شرکت بود، به نام “طراحی برای بهینه سازی پرینت و طراحی سه بعدی ” شرکت کردند. آنها در مورد صرفه جویی در مواد و طراحی اجزای سبک وزن، و همچنین نحوه پرینت سه بعدی، صرفه جویی در هزینه ها و متناسب با یک اقتصاد دایره ای کار می کنند.

Jonathan Verhaar، دانش آموز خودرو، گفت:

“این جلسه یک چشم افتخار بود.” “ما می توانیم از مزایای این تکنیک از طراحی تا مرحله نهایی به طور مطلوب استفاده کنیم. ما بسیاری از امکانات را می بینیم؛ به طور طبیعی برای پایداری، و برای ساختار و فرم های پیچیده “.

وزن ماشین

وزن آن  تنها 350 کیلو و سرعت 100 کیلومتر در ساعت و دامنه 240 کیلومتر است. این ماشین دو نفره توسط شش باتری مدولار طراحی شده و علاوه بر پرینت سه بعدی، این یک ماشین متصل است.

“نواه در یک لمس خود را با تمام تنظیمات راننده سازگار می کند و با استفاده از تکنولوژی NFC و Wi-Fi در خودرو Noah به طور مطلوب برای به اشتراک گذاری خودرو مجهز خواهد بود، زیرا اشتراک ماشین ها گامی مهم در جهت استفاده پایدار از تحرک هوشمند ما است .

“تیم TU / Ecomotive گفت:

این تیم برای نواه درخواست یک اسکناس را می دهد تا بتواند آن را در جاده بیرون بیاورد. این شامل چندین آزمون برای اثبات جاده ارزشمند است، اما TU / ecomotive امیدوار است که این خودرو در اواخر سال جاری در اختیار داشته باشد. آنها قصد دارند یک سفر را در سراسر اروپا انجام دهند تا تابستان 2018 ماشین نواه را در چندین شهر بزرگ نمایش دهد.

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *