پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی – پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

یک شرکت مشاور پرینت سه بعدی در استرالیا، در حال توسعه برنامه های جدید پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی می باشد . این شرکت به عنوان بخشی از این مطالعه ، نسخه ای از پرینت سه بعدی گچ مانند را مورد آزمایش قرار می دهد.

پرینت سه بعدی برای ساخت و ساز در راه است . در حالی که امکان زندگی و سکونت در ساختمان سه بعدی وجود دارد . متخصصان تولید افزایشی در حال پیدا کردن راه های جدید و بهتری برای احداث ساخمان به صورت لایه ای می باشند. ساخت این ساختمان ها همان پرینت سه بعدی است اما در مقیاسی بزرگتر .

موارد استفاده پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

                 پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

تا به امروز، استفاده از پرینت سه بعدی در پرینت خانه ها در پایه ها ، دیوارها و دیگر عناصر واقع در بتن یا ساختارهای سبک وزن برای ساختارهای معماری مانند سالن های نمایش در فضای باز استفاده میشد. اما پرینت سه بعدی در ساخت و ساز و معماری می تواند بیشتر باشد و همچنین می تواند برای طراحی داخلی نیز استفاده شود.

استرالیا در تلاش است تا بداند چگونه از پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی بهترین استفاده را می تواند داشته باشد . در نتیجه این شرکت توانسته است کیفیت بالای محصولات را با کمترین هزینه ارائه دهد. این شرکت موتقد است که این اولین مطالعه در یک ماده ی پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی است که در استرالیا در حال انجام است .

همچنین مراحل اولیه آزمایشات انجام شده است.

پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

     پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

کاربرد پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی

این مرحله که به پایان رسیده است نتایج قابل توجهی را از نظر جذب پذیری ، شکستگی ، اشتعال پذیری و گزینه های پس از پردازش نشان داده است . مرحله ی بعدی مطالعه شامل تست مواد برای استفاده های خاص است :

اتصالات سبک آویزی و ویژگی های دیوار و سقف ، کاشی کاری ها ، دستگیره های درب و غیره

تحمل گرما در مواد پرینت سه بعدی دکوراسیون داخلی نیز دقیق تر مورد آزمایش قرار خواهد گرفت ، در حالی که هر تلاش برای اطمینان از ایمنی در قوانین استرالیا انجام میگیرد.

 

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *