پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک – پرینتر سه بعدی

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

نمونه های پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک طلای 2018 در بیاتلون توسط مردان حمایت می شود. امروزه تعداد زیادی از شبکه های تلویزیونی به ورزش های متنوعی از المپیک زمستانی 2018 اختصاص یافته است. خانواده ها خیلی علاقه مند هستند و ما حتی سعی کردیم از پایه  در مورد پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک ، تلاش کنیم که فرزندان را به چیزهایی که در راه است ، هدایت کنیم، اما متأسفانه منافع موازی را به دنبال نداشت. تفاوت بین رفتن قهرمان به خانه و رفتن به خانه بدون قهرمانی می تواند صدها و یا یک دهم از یک نقطه باشد ولی این ورزشکاران نخبه همیشه در جستجوی هر چیزی هستند که می تواند آنها را به نقطه ای که آنها نیاز به گرفتن طلا دارند هدایت کند. پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک یکی از راه های کمک برای قهرمانی است.

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

روش مسابقه

تلاش برای بهبود عملکرد می تواند به رسوایی منجر شود، همانطور که در سال های اخیر با استفاده از دوپینگ روسیه،که می تواند بخشی از تلاش های غیر قانونی برای فیزیولوژی یا تجهیزات در تلاش برای بهتر، سریع تر، قوی تر و یا با دوام ترشدن باشد.

بیاتبالین زمستانی، ورزشی است که ترکیبی از اسکی روی زمین و تیراندازی تفنگ است. این ورزش فقط برای کسانی که ورزش را تماشا نکرده اند نیست ، بلکه به اهدافی که در طول مسیر یک اسکی باز متوقف می شود و در یک موقعیت هدف یا در موقعیت مستقل یا ایستاده قرار می گیرد، و سپس اسکی ادامه میابد. در طول هر دور تیراندازی، اسکی باز باید به پنج هدف ضربه بزند یا یک مجازات دریافت کند که به طور کلی زمان می برد. اسکی بازان برای تمام مدت مسابقه اسلحه حمل می کنند و برنده با زمان اتخاذ شده برای تکمیل تمام دوره تعیین می شود.

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

مسابقات بیاتلون

در بیاتلون مردان سالهای اخیر در المپیک زمستانی Pyeongchang، مدال طلای مارتین فرانسه، که تنها 12 ثانیه جلوتر از دونده، Sebastian Samuelsson سوئد بود گرفتند ، اما او تنها یکی از هفت رقبای برتر بود ، برای تکمیل دور نهایی تیراندازی بدون یک خطای کامل باید باشند. اسلحه ای که او در طول زمان خود در این دوره استفاده می کرد، یکی از آن ها بود که توسط کمپانی Athletics 3D – Olympics & Fitting توسعه داده شد و نمونه هایی از این طراحی با ABS بر روی پرینتر سه بعدی Zortrax M200 ساخته شد.

این کمپانی توسط Clément Jacquelin، که در سال 2009 به عنوان یک بازیگر بین المللی در قهرمان جوانان، تاسیس شد، تصمیم گرفت تا خود را به پیشرفت تجهیزات اختصاص دهد تا اینکه در ورزش حرفه ای ادامه یابد. ژاکلین توضیح داد چگونه او در جستجوی جابجایی خود وارد شد:

من خودم، یک قهرمان جهان، یک ورزشکار برترم. هفت سال حضور در برنامه های پیشرفته دانشگاهی مهندسی فرانسه من را با دانش کافی برای ساخت تجهیزات ورزشی سطح آماده نمود. ما از دوچرخه سواری سه بعدی شروع کردیم تا تخصصمان را به اشتراک بگذاریم و همه چیزهایی را که ما در مورد بازیهای بیاتلون در محصولات می دانیم،ارائه می دهیم. ”

 

استفاده از اسلحه

تفنگ های مورد استفاده در بیاتلون باید حداقل 7/7 کیلو وزن بدون مهمات یا مجله و اهداف در 160 پا از تیرانداز قرار گیرد. دقت این سلاح بسیار مهم است زیرا اهداف خود فقط 4.5 اینچ قطر هستند هنگام عکسبرداری از موقعیت ایستاده و 1.8 اینچ در هنگام عکسبرداری در موقعیت نزولی است.

اسکی دوره به اندازه کافی بدون نیاز به حمل وزن اضافی به اندازه کافی پراست و به عنوان آخرین فرصت های تیراندازی ایستاده شده است و خستگی می تواند توانایی تیرانداز را به طور دقیق به تفنگ نشان دهد؛ همچنین ارگونومی اسلحه بسیار مهم است.

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

پرینت سه بعدی برای رسیدن به المپیک

اسلحه ها یک ساختار مدولار هستند که اجازه می دهد اسکی باز به راحتی پیکربندی را بر اساس متغیرهای هر مسابقه خاص تغییر دهد. به منظور ایجاد مجموعه ای کامل از اجزای، Athletics 3D تبدیل به پرینت سه بعدی به عنوان راهی برای آزمایش و به سرعت تولید مجدد طراحی قطعات مختلف تفنگ است. سرعت افزایش تولید همراه با هزینه کم پرینت سه بعدی باعث شده است آزمایش ها آسان تر شود و به آنها امکان ایجاد یک تفنگ بهتر را داد.

همانگونه که ژاکلین توضیح داد:

“ما چندین نمونه پرینت شده سه بعدی را ساخته ایم. زرتراکس  اکوسیستم یک نمونه کار بزرگ در این مورد را انجام داد. ما می توانیم احساس درست، ابعاد، ارگونومیک و… را در نظر بگیریم و با تولید کنندگان پیشرو در جهان متخصص در تجهیزات ورزشی بالا پایان کار می کنند در ارتباط باشیم . اما همه اینها با نمونه اولیه گسترده شروع می شود و از نمونه سازی اولیه ما از سال 2015 از تجهیزات Zortrax استفاده کرده ایم.

به هیچ وجه ورزش رقبا را کاهش نمی دهد، بلکه نشان دهنده راهی است که در آن فن آوری می تواند به آنها اجازه دهد تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان تجهیزات المپیک را با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی برای نمونه سازی و تولید، افزایش خواهیم داد، زیرا مزایای هر دو سازنده و کاربر بسیار روشن است.

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *