نقش پرینتر سه بعدی در مدرسه فردا

نقش پرینتر سه بعدی در مدرسه فردا – پرینتر سه بعدی اصفهان

نقش پرینتر سه بعدی در مدرسه فردا

مقاله ی نقش پرینتر سه بعدی در مدرسه فردا در سال 1394 در  سومین همایش ملی مدرسه فردا منتشر شده .

خلاصه ای از این مقاله از نظر نویسنده به شرح زیر می باشد :

پرینترهای سه بعدی از چندین سال پیش تولید شده و از آن ها استفاده می شده ولی به علت قیمت بالای آن ها ، فقط در اختیار سازمان ها و موسسات پردرآمد بوده اند و در دسترس عموم قرار نداشتند . ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، قیمت تمام شده ی پرینتر های سه بعدی کاهش یافته و هر کس بنا به استفاده ی خود می تواند یک پرینتر سه بعدی داشته باشد . ساخت قطعات در این ماشین ها با سایر روش های قطعه سازی متفاوت است . پایه ی تمامی روش های قطعه سازی در سایر موارد به صورت براده برداری است . این در صورتی است که پایه ی این روش بر اساس روش افزودنی است یعنی با روی هم گذاشتن مواد قطعه ساخته می شود .

تکنولوژی پرینترهای سه بعدی در کشور های صنعتی در شرق اسیا ، آمریکا و … به سرعت به مدارس و مراکز آموزشی راه یافته و باعث تحول در سبک آموزش شده است . به گونه ای که دانش آموزان در زمان اندکی می توانند ایده های خود را نمونه سازی کنند و واقعیت ببخشند. کم شدن زمان بین ایده پردازی و ساخت ایده ترس دانش آموزان از ایده پردازی غلط و وجود خطا در ایده را کم رنگ تر می کند و دانش آموزان با دیدن اشتباهات خود در طراحی به سرعت می توانند آن را اصلاح کرده و دوباره بسازند . این رویه بسیار در افزایش خلاقیت و افزایش روحیه ی خطا پذیری دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود.

شما میتوانید این مقاله را در سایت رسمی سیویلیکا دانلود کنید .

شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو فعال در عرصه پرینتر های سه بعدی آماده ی ارائه ی انواع خدمات پرینت سه بعدی ، پرینترهای سه بعدی ، طراحی سه بعدی و انواع خدمات دیگر در زمینه ی پرینترهای سه بعدی می باشد .

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، نقش پرینتر سه بعدی در مدرسه فردا ، پرینترهای سه بعدی اصفهان نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینتر سه بعدی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *