بهترین پرینتر سه بعدی 2019(قسمت سوم)

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا که حتی قشر متوسط مردم در دنیا میتوانند خریداری کنند را در این مقاله برای شما معرفی می کنیم. این موضوع که بهترین پرینتر سه بعدی کدام یک از مدل های موجود در بازار است کاملا به نیاز هر فرد بستگی دارد .معرفی Cube pro tiro موضوع این مقاله است. این مقاله در سایت www.techradar.com منتشر شده است. تاریخ انتشار این مقاله 30 آوریل 2019 می باشد.

مقدمه:

اگر شما به دنبال بهترین پرینتر سه بعدی در سال 2019 هستید حتما این سری مقالات را دنبال کنید. ما در این مقالات به معرفی 10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا می پردازیم که فارغ از این که شما چه کاربری از پرینتر سه بعدی خود داشته باشید می توانند بهترین گزینه ها برای خریداری باشند.

البته بازار ایران بسیار متفاوت  از بازار جهانی است. شما اگر به دنبال خرید بهترین پرینتر سه بعدی خارجی باشید تنها تعداد محدودی از این مدل ها را با قیمت های بسیار بالا شاید بتوانید در بازار پیدا کنید . حتی اگر این مدل ها را خریداری کنید نداشتن پشتیبانی و گارانتی قابل استفاده این دستگاه ها ممکن است بسیار به شما ضربه بزند. پس حین خرید حتما از ضمانت نامه دستگاه و پشتیبانی فنی آن اطمینان پیدا کنید. اکثر پرینترهای سه بعدی خارجی موجود در بازار ایران از برندهای چینی هستند که در رتبه بندی این مقاله جایگاهی نداشته اند

6- cube pro trio

Cube pro tiro بهترین پرینتر سه بعدی سه رنگ

بهترین پرینتر سه بعدی برای چاپ سه رنگ و سه ماده با قیمت باورنکردنی

FDM تکنولوژی پرینت
70micron حداقل لایه گذاری
300micron حداکثرلایه گذاری
578*591*578 ابعاد صفحه ی پرینت
41kg وزن

مزایا :

طراحی مناسب – استفاده آسان

معایب :

 کیفیت چاپ شگفت انگیز نیست- هزینه اجرا زیاد

توضیحات :

عمده چاپگر های سه بعدی خانگی محدود به چاپ یک یا دو رنگ هستند اما Cube Pro Trio  قابلیت چاپ سه ماده مختلف در یک زمان دارد .این ویژگی به غیر از امکان چند رنگ پرینت کردن قطعات ، زمانی که بخواهید یک متریال را با دمای بالا پرینت کنید نیز به کمک شما می اید. به طور مثال برای پرینت یک چرخ دنده می توانید از متریال نایلون استفاده کنید ازمتریال ABS برای حفاظ بیرونی قطعه و از متریال PLA برای ساپورت گذاری استفاده کنید که پس از اتمام پرینت با شستشو در محلول سود ساپورت ها حل شوند.

Cube pro tiro یک راه حل ایده آل یا حتی بهترین پرینتر سه بعدی برای مدل سازان و مهندسانی است که باید قطعات متحرک را تولید کنند .

تذکر :

درست است که سه رنگ بودن این پرینتر می توان مزیت های قابل توجهی ایجاد کند اما مشکلات خود را نیز به دنبال دارد. همانطور که در متن اصلی ذکر شد این مدل پرینتر بیشتر برای مهندسان و افرادی که با پرینتر های سه بعدی اشنایی دارند کارایی دارد .

ادامه ی این رتبه بندی را می توانید در لینک زیر بخوانید.

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا در سال 2019 :

( قسمت اول ) : رتبه ی هشتم ، یک ورژن درخشان از سری پرینترهای سه بعدی Taz

(قسمت دوم) : رتبه ی هفتم ، یک پرینتر برای خانه و کار

(قسمت چهارم) : رتبه ی پنجم ، یک پرینتر سه بعدی مناسب برای تازه کار ها

(قسمت پنجم) : رتبه ی چهارم ، بهترین پرینترسه بعدی میان رده

(قسمت هفتم) : رتبه ی دوم ، به صرفه ترین پرینتر سه بعدی از نظر قیمت و کیفیت

(قسمت ششم) : رتبه ی سوم ، بهترین پرینتر سه بعدی حرفه ای

(قسمت هشتم ) : رتبه ی اول ، بهترین پرینتر سه بعدی همه کاره

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *