بهترین پرینترسه بعدی 2019 (قسمت دوم)

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا که حتی قشر متوسط مردم در دنیا میتوانند خریداری کنند را در این مقاله برای شما معرفی می کنیم.  این مقاله در سایت www.techradar.com با عنوان بهترین پرینتر سه بعدی منتشر شده است. تاریخ انتشار این مقاله 30 آوریل 2019 می باشد. با مطالعه ی مقالات ما پرینترهای سه بعدی را بهتر بشناسید .

مقدمه:

اگر شما به دنبال بهترین پرینتر سه بعدی در سال 2019 هستید حتما این سری مقالات را دنبال کنید. ما در این مقالات به معرفی 10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا می پردازیم که فارغ از این که شما چه کاربری از پرینتر سه بعدی خود داشته باشید می توانند بهترین گزینه ها برای خریداری باشند.

البته بازار ایران بسیار متفاوت  از بازار جهانی است. شما اگر به دنبال خرید پرینتر سه بعدی خارجی باشید تنها تعداد محدودی از این مدل ها را با قیمت های بسیار بالا شاید بتوانید در بازار پیدا کنید . حتی اگر این مدل ها را خریداری کنید نداشتن پشتیبانی و گارانتی قابل استفاده این دستگاه ها ممکن است بسیار به شما ضربه بزند. پس حین خرید حتما از ضمانت نامه دستگاه و پشتیبانی فنی آن اطمینان پیدا کنید. اکثر پرینترهای سه بعدی خارجی موجود در بازار ایران از برندهای چینی هستند که در رتبه بندی این مقاله جایگاهی نداشته اند.

7- BEEVERYCREATIVE – BEETHEFIRST+

(یک پرینتر سه بعدی برای خانه و محل کار )

FDM تکنولوژی پرینت سه بعدی
50 mirons حداقل لایه گذاری
300 microns حداکثرلایه گذاری
400*140*400 mm ابعاد پرینتر سه بعدی
10.5 kg وزن پرینتر سه بعدی

قیمت این دستگاه در سایت آمازون آلمان در حال حاضر 1700 یورو می باشد.

مزایا :

طراحی زیبا – کاربری اسان

معایب :

گران بودن – کوچک بودن صفحه ی پرینت

توضیحات :

به طور کلی پرینترهای سه بعدی جعبه ای از پرینترهای سه بعدی دروازه ای ، دلتا و … دارای ظاهر زیبا تری هستند . اما همان طور که میدانید زیبایی تنها در پرینترهای سه بعدی اهمیت چندانی ندارد و عامل مهم ، کیفیت قطعات پرینت شده است. پرینتر سه بعدی مدلBee the First +  از کمپانی Bee Very Crative توانسته است علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا ، پرینت سه بعدی با کیفیتی نیز  ارائه دهد. ظاهر این دستگاه به صورتی است که حتی حضور آن در یک سالن پذیرایی مدرن نیز چندان دور از ذهن و نا مناسب به نظر نمی رسد. کمپانی Bee The Crative حتی به این که شما چه گونه و در چه مکانی می خواهید از این پرینتر سه بعدی استفاده کنید نیز بوده . آیا در محل کارتان به پرینتر سه بعدی احتیاج دارید ؟ یا می خواهید از پرینتر سه بعدی خود در خانه استفاده کنید ؟ یا هر دو ؟ این کمپانی با طراحی تقریبا نازک این پرینتر سه بعدی و تعبیه ی یک دستگیره در آن این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید پرینتر سه بعدی خود را به راحتی جا به جا کنید.

یکی دیگر از نکات قابل تامل در مورد این مدل پرینتر سه بعدی و شرکت تولید کننده اش ، اسم ان هاست که با اندکی تفاوت در نوشتار انگلیسی می  توان آن ها را به جملات “اولین باش” و ” بسیار خلاق باش” ترجمه کرد.

ادامه ی این رتبه بندی را می توانید در لینک زیر بخوانید.

10 پرینتر سه بعدی برتر دنیا در سال 2019 :

( قسمت اول ) : رتبه ی هشتم ، یک ورژن درخشان از سری پرینترهای سه بعدی Taz

(قسمت سوم) : رتبه ی ششم ، بهترین گزینه برای پرینت سه بعدی با سه رنگ و سه متریال با قیمتی بارو نکردنی

(قسمت چهارم) : رتبه ی پنجم ، یک پرینتر سه بعدی مناسب برای تازه کار ها

(قسمت پنجم) : رتبه ی چهارم ، بهترین پرینتر سه بعدی میان رده

(قسمت ششم) : رتبه ی سوم ، بهترین پرینتر سه بعدی حرفه ای

(قسمت هفتم) : رتبه ی دوم ، به صرفه ترین پرینتر سه بعدی از نظر قیمت و کیفیت

(قسمت هشتم) : رتبه ی اول ، بهترین پرینتر سه بعدی از همه ی جهات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *