مشکلات پرینترهای سه بعدی

مشکلات پرینترهای سه بعدی – پرینتر سه بعدی چالش ها

,

مشکلات پرینترهای سه بعدی

پرینترهای سه بعدی امروزه جایگاه خود را در صنعت جهان پیدا کرده اند و دارای کارایی های بسیاری هستند . به علت وسعت کارایی و پتانسیل بالایی که این دستگاه ها از خود نشان داده اند به زودی جایگاه خود را در مصارف کوچک و به اصطلاح خانگی نیز پیدا می کنند . از این رو بر آن شدیم که سری مقالاتی تحت عنوان ” پرینترهای سه بعدی مشکلات و چالش ها ” منتشر کنیم . این قسمت ” مشکلات پرینترهای سه بعدی ”

چالش ها :

از مهم ترین چالش هایی که در حال حاضر مانع ورود سریع پرینترهای سه بعدی به دنیای روزمره ی ما شده است میتوان موارد زیر را نام برد :

* بزرگ بودن ابعاد دستگاه پرینتر سه بعدی ( نسبت به یک وسیله ی خانگی )

* قیمت نسبتا بالای  دستگاه پرینتر سه بعدی

* توانایی کار کردن با پرینترهای سه بعدی

ابعاد و قیمت پرینتر های سه بعدی :

در خصوص قیمیت و ابعاد دستگاه پرینتر سه بعدی ، می توان گفت با گسترش بازار این تکنولوژی لا جرم قیمت آن ، هم در تولید و هم در فروش کاهش پیدا می کند و ابعاد نیز کوچکتر می شود. که البته برطرف کردن دو مورد ذکر شده کاملا به عهده ی شرکت های تولید کننده ی پرینترهای سه بعدی است . به احتمال زیاد توانایی شرکت های مختلف برای حل این مشکل ، در رشد و یا عقب ماندگی آن ها از بازار رو به رشد پرینترهای سه بعدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود .

مهارت کار کردن با پرینترهای سه بعدی :

پس مسئله ی بعدی که کار کردن با پرینترهای سه بعدی است.

با آن که کار کردن با پرینترهای سه بعدی بسیار آسان است و نیاز به آموزش طولانی مدت ندارد ولی لازم است که با زبان پرینتر سه بعدی آشنا باشیم.

قطعا در آینده ی نه چندان دور رابط کاربری پرینترهای سه بعدی از آن چه که امروزه هست نیز بسیار مناسب تر می شود و کار با آن ها را بسیار راحت تر می کند . ولی باز هم بروز یک سری مشکلات در پرینتر های سه بعدی اجتناب نا پذیر است .

این مشکلات ناشی از اصلی ترین خصیصه ی ساخت قطعات با پرینترهای سه بعدی ، یعنی ” ساخت لایه به لایه ” است.

در این سری مقالات سعی بر معرفی و بررسی این مشکلات و ارائه ی راه حل برای آن ها داریم .

ادامه ی مطالب از سری “پرینتر سه بعدی مشکلات و چالش ها ” را می توانید در قسمت آموزش سایت شرکت پرینتر سه بعدی نما گستر دیاکو راد دنبال کنید .

کلمات کلیدی

شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو فعال در عرصه پرینترهای سه بعدی آماده ی ارائه ی انواع خدمات پرینت سه بعدی ، پرینترهای سه بعدی ، طراحی سه بعدی و انواع خدمات دیگر در زمینه ی پرینترهای سه بعدی می باشد .

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، مشکلات پرینترهای سه بعدی ، پرینتر سه بعدی اصفهان نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینتر سه بعدی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *