پرینتر سه بعدی کیش
پرینت سه بعدی کیش

افتتاح شعبه پرینتر سه بعدی دیاکو در کیش

شروع به کار شرکت دانش بنیان دیاکو در جزیره زیبای کیش

سابقه شرکت دانش بنیان دیاکو

در شروع این معرفی نامه قبل از پرداختن به حضور این شرکت در بازار پرینتر سه بعدی کیش، توضیح مختصری از سابقه فعالیت خدمت شما عرض خواهیم کرد. تیم دیاکو با تجمیع چندی از جوانان نخبه و فعال این کشور تشکیل گردید. پس از دوسال فعالیت در زمینه ماشین سازی و ساخت تجهیزات دقیق آزمایشگاهی، در سال 94 تصمیم ورود به زمینه ساخت افزایشی را گرفتند. پس از یک سال تحقیق و تست و بررسی در نهایت اولین ورژن از پرینتر های سه بعدی FDM را معرفی نمودند. تیم دیاکو تحت عنوان شرکت نما گستر دیاکو راد ( سهامی خاص) در سال 95 شروع به کار کرد و در اسفند 95 اولین ورژن پرینتر های سه بعدی تجاری خود را وارد بازار کرد.

معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با همت معاونت مواد و ساخت پیشرفته اقدام به برگزاری رویداد 3D Show 2017 در اردیبهشت ماه 96 نمودند. همچنین ضمن برگزاری نمایشگاه اقدام به رده بندی برترین تولید کنندگان پریتر سه بعدی کردند. شرکت دیاکو تنها پس از سه ماه از شروع فعالیت رسمی و تجاری توانست در این رده بندی جزء سه پرینتر برتر ملی محسوب گردد . و محصولات ما به تایید و حمایت معاونت محترم ریاست جمهوری رسید. این امر باعث شد ورود این شرکت به این حوزه عظیم و با ظرفیت، باقدرت انجام پذیرد.

امروز پس از گذشت چند سال تیم بزرگ دیاکو شاهد رشدهای فراوان به واسطه ی تلاش های خستگی ناپذیری بوده و توانسته این وجه مقبول را بین همکاران و مشتریان عزیز ایجاد کند. امیدواریم هیچگاه نرسد که واژه رو به رشد از صفات تیم حرفه ای ما نباشد و همواره بستری کامل تر برای ارائه به هم میهنان عزیزمان داشته باشیم.

خدمات ما در جزیره کیش

از ابتدای سال 1400 شمسی فعالیت این شرکت در جزیره زیبای کیش آغاز گردیده. بسیار خرسندیم که این امکان فراهم آمده تا بتوانیم در خدمت مردم، صنعت و دانشگاه در این جزیره و تمامی مناطق جنوبی کشور در این زمینه باشیم.

لیست خدمات قابل ارائه ما در شعبه کیش در باکس رو برو ارائه شده که چند عدد از این خدمات را به تفصیل خدمت شما بیان میکنیم.

فروش انواع پرینتر سه بعدی کیش

شرکت دیاکو در حال حاضر تولید سری LTS پرینتر سه بعدی در تایپ FDM را در دست دارد که در رده صنعتی و نیمه صنعتی دسکتاپ قرار می گیرد. این محصولات دانش بنیان به منظور کاربری با دقت و سرعت بالا و همچنین استهلاک پایین به دست متخصصین ما طراحی گردیده و با کیفیت بالا تولید شده. توضیحات کامل این سری دستگاه را میتوانید در صفحه  «محصولات» ببینید.

از دیگر خدمات ما در این زمینه، مشاوره و احداث فارم پرینتر سه بعدی به منظور تولید قطعات در تعداد بالا برای صنایع مختلف و در سایز های متفاوت است. همچنین تولید دستگاه مخصوص یا پرینتر هایی با کارکرد اختصاصی از توانایی های بارز تیم R&D این شرکت دانش بنیان است.  امیدواریم بتوانیم خدمتی شایسته به جامعه پرینتر سه بعدی کیش ارائه کنیم.

خدمات پرینت سه بعدی کیش

مرکز خدمات پرینت سه بعدی شرکت دیاکو  آمادگی خود را برای همکاری با تمامی صنایع و علاقه مندان، مخصوصا در جزیره کیش و صنایع جنوب کشور اعلام میدارد. این شرکت با ظرفیت بالای تولید و دامنه متریال های گسترده میتواند در خدمت صنعت پرینت سه بعدی کیش باشد. کافیست طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و همچنین جنس پیشنهادی، تعداد و کاربرد قطعه مورد نظر را توضیح دهید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین میتوانید از خدمات پرینت سه بعدی در کیش، برای تولید انبوه قطعات، ساخت ماکت معماری با پرینتر سه بعدی، تولید قطعات جایگزین صنعتی، قطعات پزشکی و … استفاده کنید.

برگزاری دوره های آموزشی پرینتر سه بعدی کیش

شهروندان کیش و همچنین علاقه مندان میتوانند در دوره های آموزشی تخصصی ما در این جزیره شرکت نمایند. این دوره ها حول محوریت additive manufacturing یا ساخت افزایشی طراحی گردیده که شامل عناوین زیر می باشد:

  • آموزش ظرفیت های پرینتر سه بعدی برای بکار گیری در صنایع مختلف.
  • اموزش انواع تکنولوژی های پرینت سه بعدی.
  • آموزش تخصصی rapid prototyping یا نمونه سازی سریع.
  • آموزش کار با پرینتر سه بعدی و ورود به بازار کار.
  • آموزش تخصصی نرم افزار های پرینت سه بعدی.
  • کارگاه تولید محصول قابل رقابت با پرینتر سه بعدی.
  • کارگاه آموزشی طراحی و ساخت پرینتر سه بعدی FDM.

این دوره ها با مشارکت ساختمان نوآوری کیش و دانشگاه های این جزیره برگزار خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خدمات مشاوره

متخصصین ما میتوانند با همکاری شما ظرفیت این تکنولوژی در کسب و کار شما را ارزیابی کرده و بهترین راه حل های تولید و رقابت در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند. تیم مشاوره شامل متخصصینی از رشته های مدیریت بازاریابی، متخصصین صنایع. مکانیک، الکترونیک و همچنین پزشکی هستند. که در عین مهارتی که در رشته اختصاصی خود دارند از تمامی ظرفیت های پرینتر سه بعدی آگاهند. این پکیج بهترین روش های مدرن و به روز صنعت را جایگزین روش های سنتی تر کرده و سیستم های بهینه را در کسب کارشما پیاده سازی کنند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که با تولید و مشکلات و محدودیت های آن دست و پنجه نرم میکنید، یا به فکر ایجاد یک کسب و کار تولیدی هستید، حتما روی تیم مشاوره ما حساب کنید و با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

امیدواریم آغاز فعالیت شرکت دیاکو در جزیره زیبای کیش بتواند بستر استفاده از تکنولوژی پرینتر سه بعدی را  در این جزیره پیاده سازی کرده و باعث پیشرفت هرچه بیشتر شهروندان و هم وطنان عزیزمان گردد. شما میتوانید همواره از وبسایت ما آخرین اخبار روز صنعت پرینت سه بعدی را دنبال کنید یا از مجموعه رایگان آموزشی و بانک طرح سه بعدی و نرم افزار ما بهره ببرید.

  • فروش پرینتر سه بعدی

    انواع تولیدات شرکت و پرینتر های سه بعدی در کیش

  • خدمات پرینت سه بعدی

    خدمات حرفه ای پرینت سه بعدی در ظرفیت بالا

  • آموزش

    برگزاری دوره های تخصصی

  • خدمات مشاوره

    مشاوره و ظرفیت یابی صنایع تولیدی

  • تامین مواد اولیه

    تامین انواع متریال های پرینتر سه بعدی

  • پشتیبانی دستگاه ها

    پشتیبانی کامل دستگاه های شرکت دیاکو

  • خدمات طراحی سه بعدی

    طراحی سه بعدی با تمامی نرم افزار های رایج دنیا

  • از ایده تا محصول

    اجرای کامل پروژه از مرحله ایده پردازی تا تولید انبوه