پرینت سه بعدی سوشی

پرینت سه بعدی سوشی – پرینتر سه بعدی نجف آباد

پرینت سه بعدی سوشی

سوشی از غذاهای بسیار محبوب است که به احتمال زیاد به دلیل ساده ی رول بودن سوشی و اجزای پیچیده آن است. مصرف کنندگان همیشه به دنبال روند “foodie” هستند و پرینت سه بعدی سوشی ممکن است پیشرفت بزرگ بعدی باشد. در حالی که پرینترهای سه بعدی سنتی از پلاستیک استفاده می کنند، پرینتر های سه بعدی مواد غذایی از مواد غذایی برای تولید تولیدات خوراکی استفاده می کنند. سرآشپزها، دانشمندان و شرکتهایی که از پرینترهای سه بعدی در صنعت آشپزی برای تولید محصولات غذایی جدید استفاده می کنند واجد شرایط دریافت مالیات های تحقیق و توسعه می باشند.

پرینت سه بعدی سوشی

پرینت سه بعدی سوشی

اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه

اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه فدرال در سال 1981، تا 13 درصد اعتبار از هزینه های واجد شرایط برای محصولات و فرآیندهای جدید و بهبود یافته را تأمین می کند. تحقیقات واجد شرایط باید چهار معیار زیر را داشته باشد:

محصولات یا فرآیندها یا نرم افزارهای جدید یا پیشرفته

تکنولوژی در طبیعت

رفع عدم اطمینان

فرآیند آزمایش

هزینه های واجد شرایط عبارتند از دستمزد کارمند، هزینه تأمین هزینه، هزینه آزمایش، هزینه های تحقیق قرارداد و هزینه های مربوط به حق ثبت اختراع. در تاریخ 18 دسامبر 2015، پرزیدنت اوباما لایحه ای را که اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه را دائمی کرده است، امضا کرد. از سال 2016، اعتبارات تحقیق و توسعه می تواند برای جبران حداقل مالیات جایگزین استفاده شود و کسب و کارهای راه اندازی شده می توانند اعتباری را در برابر مالیات بر درآمد 250،000 دلار در سال استفاده کنند.

سوشی

به تازگی، با راه اندازی غذای دیجیتال، غذای باز، سومین نسخه سوشی 8 بیتی را در جنوب توسط Southwest Film and Music Festival معرفی کرد. غذای باز با استفاده از یک پرینتر سه بعدی برای جمع آوری بلوک های خوراکی کوچک به شکل سوشی استفاده می شود. این شرکت یک پلت فرم دیجیتال به نام Base Food ایجاد کرده است که دادههای مربوط به طعم، شکل، رنگ، مواد مغذی و بافت را برای بازسازی هر نوع غذا ذخیره می کند.

پایه مواد غذایی اساسا یک پلت فرم منبع باز است که به مردم اجازه می دهد تا داده های غذایی را جستجو، دانلود و بارگذاری کنند. غذای باز دستگاه های پرینتر را به گونه ای تنظیم می کند که اجازه می دهد داده ها از یک مکان از راه دور دریافت شود و سپس برای پرینت یک مورد سوشی دقیق استفاده شود. برای مثال، طعم و مزه را می توان بهبود داد و اندازه بلوک های خوراکی را می توان کاهش داد تا آن را به عنوان مواد غذایی واقعی استفاده نمود.

پرینت سه بعدی سوشی

پرینت سه بعدی سوشی

کارد و چنگال

دانکن شاتون یک طراح تولید توکیویی است که یک غذای سیب سبز را به نام شکل سویا ایجاد کرد که سس سویا را به یک توهم نوری تبدیل می کند. یک طراحی ظروف سس سویا را به یک تصویر از مثلث Penrose تبدیل می کند در حالی که یک ظرف دیگر یک توده ای از مکعب های سه بعدی را نشان می دهد. نمونه های اولیه برای ظروف مختلف با پرینتر سه بعدی ساخته شد و دو سال تحقیق و توسعه برای شکل سوئیچ برای رسیدن به مرحله جمع آوری پول انجام شد.

فیلیپ مالوین یک طراح انگلیسی-کانادایی است که صفحات و کاسه های پرینت شده سه بعدی  را به نام dunes ایجاد کرده است. تپه های ساخته شده از شکر. او حتی پرینتر سه بعدی  خود را برای تولید خلاقیت طراحی کرده است.

نتیجه

پرینترهای سه بعدی توانایی تولید همه چیز را از ظروف سفارشی تا مواد غذایی واقعی دارند.

پرینترهای اختصاصی سه بعدی تنها در چند رستوران استفاده می شوند، اما شرکت هایی مانند Open Meals می خواهند پرینت سه بعدی را به راحتی از طریق دانلود یک ترانه از iTunes انجام دهند. پرینت سه بعدی دارای یک تن از پتانسیل در صنعت آشپزی است و توسط شرکت ها به آرامی مورد استفاده قرار می گیرد تا با توسعه محصولات غذایی و ظروف جدید تولید شوند.

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *