ماکت سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی

ماکت سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی

خاص فکر کنید، خاص طراحی کنید و خاص بسازید!ماکت سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی را تجربه کنید

تکنولوژی چاپگر های سه بعدی مدل های معماری شگفت آور،صاف و کامل را ئر مجموعه ای از مواد تولید میکند!

اگر یک معمار هستید و یا در زمینه ی ماکت سازی فعالیت میکنید خوب میدانید که شخصی سازی و احترام به سلیقه و عقاید مشتری به چه میزان زیادی میتواند کار شما را با موفقیت همراه کند.

اگر در زمینه معماری فعالیت میکنید به سادگی میتوانید طرح های خود را چاپ کرده و به شکر ملموس تری به مشتریان خود نمایش دهید و با این کار بستن قرارداد را تضمین نمایید. ماکت سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی علاوه بر چاپ مدل ها میتواند به معماران اجازه دهد طرح های خود را لمس کنند و تمامی زوایای آن را با دقت مشاهده کنند و تمامی مشکلات طرح خود را از بین ببرند.

طراحی مناسب برای پرینت سه بعدی

در ماکت سازی پرینتر سه بعدی بسیار پر کاربرد تر و پر رنگ تر خواهد بود به شکلی که میتوان ماکت های بسیار عظیم را با پرینتر سه بعدی تقریباً با 1/8 وقت و هزینه ساخت آنها با دست به اتمام رساند با این فرق که ماکت هایی که با پرینترهای سه بعدی چاپ می شوند بسیار با کیفیت تر و دقیق تر از ماکت های درست شده با دست میباشد.

در طراحی داخلی پرینتر سه بعدی تمامی موانع شما را از سر راهتان بر میدارد و میتواند برای شما هر آنچه مورد نیاز خود و مشتریانتان است را به صورت کاربردی بسازد مانند گلدونی که یکی از مشتریان مشکل پسند شما میخواهد در خانه خود استفاده نماید و پرینتر سه بعدی آن را برای شما به راحتی و مطابق با سلیقه مشتری شما می سازد.در اخر باید گفت خاص فکر کنید، خاص طراحی کنید و خاص بسازید تا بتوانید در بازار موفق باشید و پیشرفت کنید…

ماکت سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی

ماکت سازی با استفاده از پرینتر سه بعدی

.

2 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید اولا پرینتری که به ان میتوان ماکت ساخت فقط توانایی ساخت ماکت را دارد یا میتوان وسیله های دیگری هم ساخت دوما برای طراحی وسایل باید ان را در کامپیوتر طرح کرد ایا طرح هایی هستند که ازقبل اماده باشند یاکد سیوشده ویا چگونه انهارا باید در pc طراحی کرد سوما مواد اولیه چیست قیمت ان واینکه در بازار ایران ب راحتی قابل خرید هست چهارما میتوان با این پرینتر درامدی کسب کرد منبع درامد پنجما قیمت پرینتر از چه قیمت تا چه قیمت است؟ودراخر باتشکر فراوان ازشما

    پاسخ
    • 3dico_modir
      3dico_modir گفته:

      با سلام
      1- پرینترسه بعدی دستگاهی است که هر طرح سه بعدی را می تواند پرینت کند و پرینتری که به وسیله ی آن ماکت معماری پرینت می شود هر قطعه ی دیگری را نیز می تواند پرینت کند.
      2- طرح قابل پرینت باید با پسوند stl یا obj باشد که تمام نرم افزار های طراحی سه بعدی این پسوند ها را ایجاد می کنند.به جز طراحی، بانک های طرح های سه بعدی نیز وجود دارند که به صورت اینترنتی میتوانید فایل stl ان را دانلود کرده و پرینت کنید.
      3-مواد اولیه ی پرینترهای سه بعدی fdm ، فیلامنت هست که در بازار موجود می باشد و از کیلویی 110000تومان قابل تهیه است.
      4- همانطور که گفته شد پرینترهای سه بعدی منحصر به یک کاربرد خاص نیستند و شما می توانید با خرید پرینتر و ارائه ی خدمات پرینت از آن کسب درامد کنید.که بازگشت سرمایه ی بسیار کوتاه مدتی نیز دارد.
      5-قیمت پرینترها متفاوت است یک پرینت کوچک می تواند از 4000000تومان باشد. اما یک پرینتر با کیفیت که بتوان از طریق آن سفارش پرینت گرفت و خدمات داد از 8000000 تومان شروع می شود.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *