شبیه سازی مریخ

شبیه سازی مریخ با تست پرینتر سه بعدی

شبیه سازی مریخ با تست پرینتر سه بعدی

شبیه سازی مریخ با تست پرینتر سه بعدی توسط دانشمندان برای زندگی در سیاره مریخ انجام شده است. اطلاعات از سیاره و فعالیت دانشمندان درباره ی شبیه سازی مریخ با تست پرینتر سه بعدی در زیر شرح داده شده است.

مریخ دومین سیاره ی بزرگ نزدیک به کره زمین می باشد. به همین ترتیب به راحتی در آسمان شب قابل مشاهده است. همچنین یه منبع شگفت انگیز و پیشرفته در عصر حاضر می باشد. در حالی که ونوس همسایه ی نزدیک ما به حساب  و دمای بالاتر از 900 درجه فارنهایت  است . حتی اگر به فاصله ی چند قدمی ما هم باشد برای بررسی مورد مناسبی نیست. از طرفی دیگر مریخ با فاصله ی نسبتا زیاد بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد و از این رو امید بیشتری برای اکتشافات انسانی سیاره ای دارد.

مدارهای هر دو سیاره ( مریخ و زمین ) کاملا کروی نیستند. زمانی وجود دارد که طی آن مریخ تنها 55 میلیون مایل دور تر از زمین باشد .انتطار میرود که زمانی در حدود 6 تا 8 ماه نیاز داشته باشد. امامی آید .در فاصله ی نزدیک به 25 میلیون مایل ، با فشار هوای کافی برای شکستن ماشین ، پوشش ابر با اسید سولفوریک هنوز هم  سفری طولانی است.و این فقط زمان رسیدن به مریخ است و این تنها چیزی نیست که به راحتی انجام شود و سالها تحقیق و آمادگی دقیق برای اطمینان از فرستادن انسان نیاز است.

شبیه سازی مریخ بر روی زمین

آخرین مرحله آزمایشات اکتشافی در مورد شبیه سازی مریخ با تست پرینتر سه بعدی توسط یک تیم از شش فضانورد از انجمن فضایی اتریش (OeWF) انجام شده است که در صحرای صفر در عمان کشته شده اند و این چنین شبیه سازی شده که در طول زمان ، زندگی بر روی مریخ را تجربه می کنند. البته این شبیه سازی بدون 6 تا 8 ماه سفر بین دو سیاره است اما همچنان باید اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد زیرا انسان همچنان به بهبود برنامه های مریخی ادامه می دهد.

صحرای 120 متری به دلیل ظاهر مریخی آن انتخاب شده است و این واقعیت که فضانوردان میتوانند به طور کامل از هرگونه تمدن انسانی جدا شوند. علاوه بر این که تیم 19 آزمایش را انجام میدهد که احتمالا مشابه آنچه محققان می خواهند در مریخ انجام دهند خواهد بود . حتی یک آزمایش برای اجرای این آزمایش ضروری بود و در حال حاضر دوباره در Innsbruck تکمیل شده است، که من می توانم اضافه کنم، بسیار تصفیه شده و زیباتر از سطح یک سیاره بیگانه است. در انتظار تیم، در حال حاضر در کویر دو کانتینر حمل و نقل، فضای مناسب تیم و تقریبا پنج تن تجهیزات است. هدف شبیه سازی این است که به همان اندازه که ممکن است به حیات واقعی برسد و جزئیات مانند زمان ده دقیقه ده دقیقه ای که در هنگام ارسال پیام از مریخ به زمین در شبیه سازی ساخته شده است، وجود دارد.

به گفته ی آنها :

در مصاحبه ای با خلیج فارس در ارتباط با شبیه سازی مریخ با تست پرینتر سه بعدی فضانورد آنالوگ و معاون فرمانده ناحیه در OeWF، جوا لواسادا، آنچه در این زمینه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، شرح داده شده است:

“ما 19 آزمایش مختلف را انجام خواهیم داد که به ما برای آماده سازی یک ماموریت در آینده به سیاره سرخ کمک می کند و یک گام نزدیک تر به خروج از رد پای اولین مریخ است. این آزمایش ها از رشد میکروگلن ها در گلخانه تا توالی DNA انجام می شود که طی ماموریت چهار هفته ای انجام می شود. ما باید جدا از هم زندگی کنیم؛ زیرا ما در حال صحبت کردن در مورد چند ماه سفر در هر راه هستیم که با تماس کمی با زمین و در یک فضای کوچک و بسته با اعضای خدمه است. ”

از جمله آزمایش هایی که باید انجام شود  نحوه پرینت سه بعدی می باشد که بتواند چنین مأموریتی را به خود اختصاص دهد و بتواند تقریبا همه چیز مورد نیاز را با زیرساخت های کمی برای انجام این کار آماده کند. فن آوری پیشرفته تولید بخشی از اکتشافات فضایی بوده و توانایی آن در ساخت تقاضا، انواع وسیعی از اشیا با امکانات عالی به طور طبیعی از مأموریت هایی است که در آن میزان تجهیزات قابل حمل قابل حمل بسیار محدود است و نیازهای خدمه غیر قابل پیش بینی است.

همانطور که لواسادا توضیح داد: “در میان 19 آزمایش،پرینت سه بعدی برای مأموریت های آینده انسان به مریخ حیاتی خواهد بود. به عنوان بخشی از برنامه های تحقیقاتی ما A3DPT، ما به ما اجازه می دهد تا ابزار و قطعات را در طی ماموریت پرینت کنیم.

راحتی استفاده از پرینتر سه بعدی

در شرایطی که منابع چند وظیفه ای بسیار حیاتی هستند و کمک خارجی غیرممکن است، این که پرینترهای سه بعدی نسبتا راحت می توانند ساخته و نگهداری شوند و به منظور رفع نیازمندی ها مطرح شوند، آن را یک ابزار ایده آل برای چنین اکتشافی می کند. آزمایشات با تکنولوژی در ایستگاه فضایی بین المللی همچنان به ارائه اطلاعات واقعی در مورد راه هایی که فناوری در فضا می تواند کار کند، و اطلاعاتی که در طول این شبیه سازی جمع آوری شده، تنها به درک ما از نحوه چاپ سه بعدی می انجامد. چیزی به عنوان یک سفر به یک سیاره دیگر فوق العاده است.

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند. میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *