باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی – پرینت سه بعدی

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی یکی از تحقیقاتی است که جدیدا مورد بررسی قرار گرفته است .  ماسک  جدید پرینت سه بعدی در فریب شناسه صورت برای باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی بهتر عمل می کند . در حال حاضر شرکت امنیت ویتنام که فاقد ویژگی امنیتی پیشرفته جدید اپل می باشد و همچنین شناسایی Face ID که عنوان بخشی از آیفون X معرفی شد، در میان اکثر مردم شناخته شده است.

ایده ی Face ID این است که چهره ی افراد منحصر به فرد است، این راه برای محافظت از تلفن شما می باشد. تکنولوژی پشت آن نیز چشمگیر است؛ دوربین TrueDepth اپل آنالیز می کند و یک نقشه عمق دقیق از چهره شما با استفاده از بیش از 30،000 نقطه نامرئی ایجاد می کند. این نقاط برای ایجاد یک تصویر سه بعدی از چهره شما استفاده می شود که توسط هوش مصنوعی درون تلفن به یاد می آید. چهره شما پس از آن تنها چهره ای است که می تواند با موفقیت گوشی را باز کند.

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی

شناسایی چهره کاملا منحصر به فرد نیست

البته، اپل به سرعت یادآور شد که هر چهره کاملا منحصر به فرد نیست؛ دوقلوها توانستند راحت گوشی های برادران خود را باز کنند. این کاربا ساخت ماسک جدید برای باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی امکان پذیر شده است.  بدترین چیزی که ممکن است از یک هک دوقلو به تلفن دیگر منتهی شود، ممکن است برخی پیام های متنی نامناسب برای ریختن باشد، اما اگر یک “دوقلو” بتواند به منظور ورود به تلفن یک مقام عالی رتبه دولتی یا دولتی ایجاد شود، چه؟

شرکت Bark به تازگی ثابت کرده است که Face ID می تواند توسط یک ماسک پرینت سه بعدی  شده فریب خورده باشد، هرچند این شرکت اعتراف کرد که ساخته شدن چنین ماسکی بدون تجهیزات اسکن سه بعدی پیچیده و شناخت دقیق از نحوه عملکرد سیستم AI اپل بسیار دشوار خواهد بود.

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی

باز کردن قفل آیفون X با پرینتر سه بعدی

ساخت ماسک از پودر سنگ

با این حال، Bkav بازی خود را افزایش داده است. این شرکت یک ماسک پرینت سه بعدی با پودر سنگ را با تصاویر مادون قرمز دو بعدی از چشم ساخته است. در حالی که چند ساعت و با تلاش زیادی برای باز کردن قفل تلفن با ماسک اول طول کشید ، ماسک جدید چند ثانیه طول کشید تا آن را با باز کند، به همان اندازه که برای دوقلوها کار می کرد. طبق گفته Bkav، ماسک جدید نیاز به یادگیری شناسه چهره ندارد.

زمانی که آیفون X به بازار عرضه شد، اپل پیشنهاد کرد که هر کسی با یک اطمینان دوتایی از اطلاعات حساس با یک کد عبور محافظت کند، و اکنون Bkav می گوید که همه کاربران اپل باید را برای محافظت از اطلاعات حساس از رمز عبور استفاده کند. کدام سوال مطرح می شود – چرا فقط از کد عبور برای باز کردن قفل گوشی استفاده نمی کنیم؟ بله، آنها می توانند هک شوند، اما، ظاهرا، می توانند داده های شناسه چهره داشته باشند.

بکوار گفت: امن ترین راه برای محافظت از تلفن، هنوز اثر انگشت است. در حالی که این کارها با استفاده از پرینت سه بعدی انجام می شود، بسیار سخت تر است؛ به خصوص اینکه اکنون Bkav توانست با ایجاد دوربین های مخفی در زوایای مختلف اطراف یک اتاق و استفاده از فوتوگامتری، اسکنهای سه بعدی دقیق از چهره افراد ایجاد کند.

نگوین توو کوانگ، مدیر عامل شرکت Bkav می گوید: “امنیت باید تقریبا مطلق باشد و AI تنها باید یک مکمل باشد، نه تنها پایه امنیتی شناسه چهره مانند روش اپل.

 

تماس با ما :

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *