نمایشگاه-پرینترهای-سه-بعدی

اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران

اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران

اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران در تاریخ 11-13 اردیبهشت ماه سال 1396 در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار خواهد شد .

این نمایشگاه که برای اولین بار برگزار می شود حرکتی ارزشمند برای معرفی صنعت چاپ و چاپگر سه بعدی خواهد بود .

برگزار کننده ی این نمایشگاه ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته ی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران است که به منظور گرد هم آوری فعالان و پیشتازان صنعت چاپ سه بعدی با مخاطبین این صنعت و همچنین سرمایه گذاران تصمیم به برپایی این نمایشگاه گرفته شده است .

این رویداد در سه بخش برگزار خواهد شد :

نمایشگاه پرینتر سه بعدی : در این قسمت شرکت های فعال در زمینه ی پرینترهای سه بعدی به ارائه و نمایش دست آورد های خود در زمینه ی پرینت سه بعدی و تکنولوژی های ساخت افزودنی می پردازند .

مسابقه ی انتخاب بهترین پرینترهای سه بعدی ایران : در این مسابقه پرینترهای سه بعدی ساخت ایران با هم به رقابت می پردازند . معیار این مسابقه کیفیت قطعه ی پرینت شده ، سرعت پرینت سه بعدی و همچنین خدمات پشتیبانی و رابط کاربری دستگاه خواهد بود .

سخنرانی : در حاشیه ی این نمایشگاه سخنرانی هایی حول محور پرینترهای سه بعدی ، فرصت ها و کمبودها و آینده ی صنعت پرینت سه بعدی ایران ، توسط متخصصین این عرصه برگزار خواهد شد .

حامیان اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران :

حامیان برگزاری این نمایشگاه ستاد توسعه ی فناوری های نرم و هویت ساز و همچنین ستاد ستاد توسعه ی فرهنگ علم فناوری و اقتصاد دانش بنیان می باشد که این دو ستاد وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران هستند .

اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران

 

اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران

شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو فعال در عرصه پرینتر های سه بعدی آماده ی ارائه ی انواع خدمات پرینت سه بعدی ، پرینترهای سه بعدی ، طراحی سه بعدی و انواع خدمات دیگر در زمینه ی پرینترهای سه بعدی می باشد .

پرینت سه بعدی اصفهان ، پرینتر سه بعدی اصفهان ، اولین نمایشگاه بین المللی چاپ سه بعدی ایران ، پرینترهای سه بعدی اصفهان نیز از دیگر کلید واژه های این متن می باشد .

پرینتر سه بعدی اصفهان

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *