پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

,

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

صنعت کفش در طول سالها پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش و تحقیق و توسعه مالیاتی آن رشد کرده است. انتظار می رود که پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش در بازار جهانی کفش تا سال 2020 به 371.8 میلیارد دلار برسد که عمدتا به دلیل روند طراحی جدید و رشد جمعیت طبقه متوسط ​​است. کفش شامل کفش های ورزشی و غیر ورزشی است که توسط  گروه های سنی و جنسیتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این روند نشان می دهد که تقاضا برای کفش های مرسوم، با این حال راحت تر در بازار وجود دارد.

تولیدکنندگان کفش قادر به استفاده از نوآوری های مواد در ترکیب با فن آوری های جدید برای ایجاد طیف گسترده ای از طرح های کفش و سفارشی سازی انبوه پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش هستند . فن آوری طراحی کفش شامل پرینت سه بعدی کفش برای ورزشکاران و برای کاربران  روزمره است. ارتوپدی، فیزیوتراپی، متخصص کایروپرکتیک، و امراض پا ک استفاده از پرینت سه بعدی در تولید سهیم هستند  قادربرای بدست آوردن اعتبار مالیاتی R & D نسبت به کسب و کار خود خواهند بود.

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه

با توجه به مصوب 1981، در حال حاضر تحقیق و توسعه فدرال (R & D) اعتبار مالیاتی اجازه می دهد تا یک اعتباری  که به طور معمول از 4٪ محدوده -7 درصد از هزینه های واجد شرایط  برای محصولات و فرایندهای جدید و بهبود یافته است کسب کند.

تحقیقات واجد شرایط باید چهار معیار زیر را داشته باشد:

باید در طبیعت تکنولوژیکی باشد.

باید جزء کسب و کار مالیات دهندگان باشد.

باید تجربیات تحقیق و توسعه را در نظر بگیرد و به طور کلی تمام هزینه های مربوط به توسعه یا بهبود یک محصول یا فرآیند را شامل شود. و عدم اطمینان از طریق یک فرایند آزمایشی که از یک یا چند جایگزین در نظر گرفته شده است، حذف می کند.

هزینه ها

هزینه های واجد شرایط عبارتند از دستمزد کارمند ایالات متحده، هزینه مصرف مواد در فرایند تحقیق و توسعه، هزینه تست پیش تولید، هزینه های تحقیقاتی قرارداد ایالات متحده و هزینه های خاص مرتبط با ایجاد یک حق ثبت اختراع.

در تاریخ 18 دسامبر 2015، پرزیدنت اوباما قانون PATH را امضا کرد که اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه دائمی است. در آغاز سال 2016، R & D اعتباری می تواند برای جبران حداقل مالیات جایگزین برای شرکت های با درآمد زیر 50MM $ و برای اولین بار، قبل از سودآور و پیش درآمد کسب و کار راه اندازی می تواند به 250.000 $ در هر در مالیات حقوق و دستمزد و تخفیف نقدی بدست آورد.

با افزایش مشارکت در فعالیت های ورزشی و تناسب اندام، تقاضا برای کفش های ورزشی افزایش یافته است.

با توجه به پیشرفت و آزمایش در فن آوری های مختلف، نوآوری ها با صنعت کفش و پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش امکان پذیر است. بازیکنان اصلی در صنعت کفش های ورزشی شامل شرکت  Nike Inc- Adidas AG – PUMA – GEOX S.p.A – Skechers – Armour – Wolverine World Wide – Timberland –  Crocs Retail – Ecco Sko A/S .

کفی ارتوپدی

کفی ارتوپدی برای کفش ها می تواند گران و وقت گیر باشد اما می توان از طریق افزودن کاسه های سفارشی برای کفش تغییرات ایجاد شده را تغییر داد. این کفی ها ارزان تر و آسان هستند. شکل کفی تعیین شده است که با استفاده از افزودنی تولید، آنها قادر به سفارشی کردن کفی برای افراد مبتلا به دیابت، پوسیدگی صاف و فاسیایت پاستار است. این فرآیند نیاز به پزشک دارد که ابتدا با گرفتن اسکن پای پا بیمار و سپس وارد کردن داده ها به نرم افزار اسکن های سه بعدی را می گیرد و شروع به پرینت آنها می کند. این کت و شلوار های پرینت شده سه بعدی ، دونده هایی را که دچار بیماری های دیابت و سایر بیماری های پا هستند، تسکین می دهند.

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

اجرای امضا

بروکز یک نام تجاری برتر در کفش های ویژه ای است که راه هایی برای ادغام فن آوری کامپیوتر تولید افزوده با صنعت در حال اجرا پیدا کرده است. آنها از FitStation  توسط HP پشتیبانی می کنند که اندازه گیری پای دونده ها را انجام می دهد و راه رفتن آنها را تحلیل می کند. هنگامی که اسکن انجام می شود، تکنولوژی مقادیر فشار در امتداد پایه را اندازه گیری می کند. داده های جمع آوری شده کمک می کند تعیین کند که چه مقدار پلی اورتان باید در داخل کفش قرار داده شود تا چگالی مناسب و راحتی را برای کاربر به دست آورد. این تکنولوژی پیشرفته به سفارشی کردن کفش های ورزشکار کمک می کند و کفش های خود را در بلند مدت مقاومت می کند.

Brooks همچنین با شرکت کفش کمپانی Superfeet برای افزایش تجربه کفش کار می کند.

راحتی کفش برای همه مهم است.

اسکن سه بعدی از پا شما با آخرین تکنولوژی تجزیه و تحلیل اسکن و راه رفتن توسعه یافته است. تصویر اسکن سپس پرینت سه بعدی انجام  می شود. Superfeet اسکنهای سه بعدی را پردازش می کند و سپس داده های دریافتی به مشتری کمک می کند تا بهترین کفش مناسب را برای پای خود انتخاب کند. این کفی ME3D همه پرینت سه بعدی شده و منحصر به فرد به پا هر فرد ، به منظور فراهم کردن آسایش در هنگام حرکت است.

Outsoles

Prodways Group، یک شرکت تابعه Groupe Gorgé، کفی های، میدیولز و بیرونی است که به راحتی قابل ساخت و قابل تنظیم برای مشتریان است. گروه Prodways از پلی اورتان گرمانرم (TPU) برای چاپ کف های انعطاف پذیر برای کفش های دونده استفاده می کند. Midsoles ایجاد می شوند تا مقاومت بالا در برابر خستگی در عین حال هزینه و زمان موثر برای کاربران نهایی باشد. پرینتر مورد استفاده DLP MOVINGLight است که تکنولوژی پرینت سه بعدی است که Prodways آن را ثبت کرده است. این تکنولوژی باعث سرعت بخشیدن به راه اندازی محصولات و ارائه محصولات سفارشی برای کاربران در بازار کفش می شود.

چقدر جسور هستید؟

شرکت کفش آنلاین Pungas 3D لوازم جانبی برای کفشهای کتانی پرینت می کند.

با ترکیبی از هنر، فن آوری و طراحی، این شرکت در حال تغییر دادن شیوه هایی است که مردم کفش ورزشی خود را می پوشانند و به آنها امکان می دهند محصول را به حوزه ای از خود بیان تبدیل کنند.

Pungas اجازه می دهد تا هنرمندان طرح های خود را در کفش های روزمره خود پرینت کنند.

المپیک و پرینت سه بعدی

سازندگان تست پارچه سعی می کنند راه های مختلفی را برای بهبود عملکرد کشف کنند.

هنگامی که در زمینه ورزشی رقابتی می آید، تفاوت چند ثانیه می تواند یک بازی در حال تغییر پیروزی یا از دست دادن باشد. Both New Balance و Adidas سعی کرده اند از پرینت سه بعدی برای بهبود کشش و انتقال انرژی برای کفش های کاربران استفاده کنند.

آدیداس به طور خاص برای مسابقه مسافت های طولانی طراحی شده است.

کف کفش ها به گونه ای طراحی شده اند که سخت و ضعیف باشند تا بتوانند از دوچرخه ها پشتیبانی کنند. دونده دیوید رودیچا یک مسابقه 800 متری را در تنها 1 دقیقه 42 ثانیه تکمیل کرد و در طول بازی های المپیک 2016 در ریو، با طلا برای کنیا راه می رفت.

کفشهای آدیداس پرینت سه بعدی شده او را تثبیت کرد و مانع از کاهش سرعت منحنی شد.

فن آوری کفش می تواند به وضوح عملکرد یک ورزشکار را بهبود بخشد.

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

پرینت سه بعدی لوازم جانبی کفش

کت و شلوار بسکتبال

در چین، برجسته حرفه ای با نام تجاری Peak از تولید افزودنی برای پرینت اولین جفت کفش در حال اجرا استفاده می کند. کفش های راحت و تنفس با استفاده از یک پرینتر سه بعدی از یک ساختار ساختمانی شبکه ساخته شده اند. آنها سبک وزن و الاستیک هستند، به راحتی طیف وسیعی از حرکت و راحتی برای پوشنده به همراه دارند. کفش های پاشنه بلند شده توسط Dwight Howard بازیکن NBA پوشیده شده و آنها قالب های پا را برای بازیکنان دیگر نیز طراحی می کنند.

هوارد در مورد بهبود در عملکرد خود با توجه به چکمه های بسکتبال پرینت شده سه بعدی خود گفت:

“این جفت چکمه ها به وضوح بالاتر از سنتی است. من احساس کردم که صفحات سه بعدی پرینت شده و دیوارهای جانبی ارتعاشی راحتی پوشیدن را تجربه می کنند. شاید، یک روز آینده، من متوجه خواهم شد که کفش های بسکتبال پرینت شده با سه بعدی پرینت شده است، کفش هایی که بر اساس تحقیق و توسعه طراحی شده توسط PEAK در طول رقابت های NBA طراحی شده است. ”

تولید افزودنی به طور مداوم نشان دهنده توانایی آن برای تغییر صنعت کفش آینده است.

نتیجه

تقاضای عمومی برای کفش خارج از سبک هرگز متوقف نمی شود.

امروز تولید کنندگان کفش از فن آوری های پیشرفته برای پیشبرد محصولات خود استفاده می کنند. مصرف کنندگان کفش در سراسر بازار متفاوت هستند، هر روز کاربران  مایل به داشتن سبک خاص کفش خود هستند که به ورزشکاران  برای رقابت در بازی های المپیک بعدی خود انگیزه میدهد. ظهور فن آوری های جدید پیشرفت صنعت کفش است. طراحان کفش، ارتوپدی ها و کسب و کارهایی که در پرینت سه بعدی شرکت می کنند ممکن است واجد شرایط اعتبار مالیاتی R & D باشند.

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند.

میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *