نرم افزار Alias
, ,

نرم افزار Alias – طراحی سه بعدی

نرم افزار Alias

نرم افزار Alias یکی از محصولی از شرکت معتبر Autodesk می باشد. که یکی از بهترین نرم افزار 2D , 3D می باشد. این نرم افزار مخصوص طراحان صنعتی ساخته شده است و قابلیت های متعدد و منحصر به فرد آن نیاز  توجه طراحان صنعتی را به ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی جلب می نماید.

به نقل از ویکی پدیا، شرکت Silicon Graphics در سال 1995 با خرید دو شرکت Alias Research و  Wavefront Technologiesو ادغام آنها در یکدیگر، شرکت جدید Alias Systems Corporation را تأسیس کرده است که بعدا Autodesk مالکیت آن را به دست گرفت و اداره می نماید.

در سال های ابتدای ورود نرم افزار Alias به بازارنرم افزار، به دلیل قیمت بالای آن، تنها شرکت های بزرگ صنعتی قادر به خرید آن بودند. ولی پس از خرید امتیاز آن توسط شرکت بزرگ Autodesk قیمت آن بسیار کاهش داده شد. اکنون کاربردهای این نرم افزار به سرعت رو به پیشرفت می باشد و شرکت های بیشتری سیستم طراحی و تولید خود را مجهز به نرم افزارهای طراحی و تولید شرکت Autodesk می نمایند. زیرا تبدیل فرمت های مختلف و ارتباط نرم افزارهای طراحی با نرم افزارهای ساخت و تولید یکی از معضلات شرکت های صنعتی به حساب می آید که این مشکل در نرم افزارهای شرکت Autodesk حل شده است.

استفاده از نرم افزارهای Autodesk در طراحی و تولید نه تنها  کاهش زمان و هزینه موثر بوده است بلکه به دلیل عدم نیاز به تبدیل فرمت ها، دقت بالایی در ساخت نیز دارد و بنابراین اینگونه پیش بینی می شود که در آینده  شرکت Autodesk یکه تاز میدان رقابت نرم افزارهای طراحی و تولید خواهد بود.

عناوین آموزشی:

دستکاری ویوها و موجودیت ها

کار با لایه ها

ایجاد منحنی ها

انجام Sweeping , extruding, revolving , offsetting و ترکیب سطوح

اصلاح هندسه

کار با اشیاء و انجام Moving, scaling , flipping و rotating

پیرایش منحنی ها و سطوح

ایجاد کپی از اشیاء

هماهنگی، ترکیب، و تقسیم اشیاء

آنالیز هندسه

حالت های سایه دهی

و …

 

برای مشاوره و فعالیت تخصصی و پیشرفته در رشته شما مشاوران شرکت پرینتر سه بعدی دیاکو آماده خدمت رسانی به جامعه علمی می باشند. میتوانید از طریق شماره های شرکت یا فرم تماس یاما با مشاوران شرکت در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *